27 czerwca 2013

Wyniki pierwszego rozdania :)

Udało mi się w końcu uporać ze wszystkimi zgłoszeniami. Przykro mi jest, że były osoby, które oszukiwały. Niestety u mnie to nie przejdzie :) Ostatecznie wyszło 698 losów, na prawdę dużo. Nie spodziewałam się takiej ilości i dziękuję wszystkim zgłoszonym, obiecuję, że to nie ostatnie rozdanie :)
A teraz to co każdego najbardziej ciekawi, czyli kto wygrał:


Los numer 243, a pod nim kryje się:


Gratuluję :* Już piszę do Ciebie maila :)

Chciałabym Was też zaprosić do rozdania u Whatki ;*


Teraz kiedyś już mam z głowy rozdanie, zabieram się za czytanie i komentowanie Waszych blogów, mam troszkę zaległości :)

34 komentarze:

  1. Gratuluję Zwyciężczyni ;D

    I dziękuję za reklamę :D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje! :)


    oo, a jakich matujących kremow uzywasz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam matujący od perfekty - probowalas? ;)

      Usuń
  3. łłłłłiiiiiiiiii! tego było mi trzeba :D dziękuję!!! bardzo się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna nagroda - gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Zwyciężczyni :)
    Niech wygrane dobroci świetnie służą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że nie ja, ale gratulacje:***

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze chyba nie gratulowałam :) Gratulacje :*

    A co tam u Ciebie? Dużo mnie nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby promocja trwała do 1.07... A tak to dupa ;(
      Tak, to fakt, że w terenie lepsze wychodzą - w domu nie robię w terenie, bo zbytnio trawy nie mam, bo od niedawna mieszkam w domku i trawa jeszcze niezbyt ładnie wygląda.
      U mnie do wczoraj znowu jest pięknie - słonko wali i w ogóle wakacje ^^

      Usuń