5 czerwca 2013

Ulubieńcy maja



Dzisiaj zaprezentuję Wam moich ulubieńców w maju. Nie jest ich dużo ;)

Skin79 Perfect UV Protection SPF50+ PA+++
Uwielbiam kosmetyki azjatyckie, ten filtr bardzo mi się spodobał. Nie bieli i wchłania się prawie do matu, nie przyśpiesza przetłuszczania cery. Do tego wysoki filtr! Jedynym minusem jest dostępność.

Baikal Herbals Oczyszczający szampon do włosów tłustych
To chyba jedyny szampon, który nie wysuszył mi włosów, a jednocześnie przedłużył mi świeżość włosów do dwóch dni, co jest ogromnym sukcesem! Niewygodny jednak jest otwór, zdarzało mi się za dużo wylać.

Nivea Long Repair Odżywka odbudowująca
Odżywka dosyć znana, polubiłam ją za to, że uratowała moje włosy nie raz w kryzysowych sytuacjach. Nie stosuję ją codziennie, bo może obciążyć.

Charmine Rose Nawilżająca emulsja do stóp
Dostałam tą miniaturkę w Glossy, nie sądziłam, że ten produkt mi się tak spodoba. Nic wcześniej mi nie pomogło na moje suche i popękane miejsca niedaleko kostki. Wreszcie mam miękką i nawilżoną skórę tam, do tego ładny różany zapach :) Konsystencja bardzo rzadka i lubi się wylewać z opakowania, ale wiem, że pełny produkt jest w innym :)

Revlon ColorBurst Masło do ust 005 Sugar Frosting
To masełko używam codziennie, delikatny kolor i całkiem dobre nawilżenie, aż zamówiłam sobie dwa kolejne w innych kolorach :)

Wibo Eliksir Nawilżająca pomadka do ust 05
Świetny nudziak, kupiłam na niedawnej promocji i bardzo mi się spodobał. Nie wysusza ust, szkoda, że takie tandetne opakowanie.

A Wy odkryłyście jakieś nowe kosmetyki, które stały się Waszymi ulubieńcami?:)
Ps. Niedługo troszkę zmieni się wygląd bloga :)

38 komentarzy:

  1. Kupiłam ostatnio krem do rąk z Farmony Sweet Secret o zapachu banana i kokosa. Kocham jego zapach! ♡
    Eliksir z Wibo jest bardzo fajny, mam nr 07 i bardzo lubię go używać. Ale opakowanie mogliby zmienić, bo to nie jest za ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja mam wersje słodkie trufle i migdały :)

      Usuń
  2. niestety żadnego z tych produktów jeszcze u siebie nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również zadnego z tych produktów nie miałam ale ten szampon niezwykle kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki niemu bardzo polubiłam rosyjskie kosmetyki :)

      Usuń
  4. Lubię tę odżywkę do włosów;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam problem z przetłuszczającymi się włosami, może przydałby mi się taki szampon? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować, stosowałam przez pewien czas go codziennie, teraz już tylko co drugi dzień :)

      Usuń
  6. Nie przepadam za odżywką z Nivei :/
    A 05 Wibo mam i lubię ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście nie lubię jej zapachu, ale działanie ma dobre :)

      Usuń
  7. w sumie to niczego stąd nie miałam, ale generalnie nie lubie szapmonów z nivei , bo jakoś mi przetłuszczały włosy :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szamponów nigdy nie miałam i jakoś mnie nie ciągnie do nich ^^ Ale odżywki próbowałam tylko dwie, tą i Hydro Care, ale ta druga na moich włosach się nie sprawdziła.

      Usuń
  8. Ciekawi Ulubieńcy choć mi jeszcze nie znani:p

    OdpowiedzUsuń
  9. Za ile kupiłaś ten Skin79 Perfect UV Protection SPF50+ ? Gdzie kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam na allegro jakiś czas temu, ale kwoty dokładnie nie pamiętam, chyba 50-70 zł. Polecam jednak kupić na eBayu, na allegro strasznie zdzierają :<

      Usuń
  10. z nivea to mam dwa szampony :D i oba lubię :D odzywki nie miałam, ale to pewnie jeden ciul ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tam nic nie jest ;d
      co bym nie nałozyła to nic mi nie jest :D

      Usuń
    2. Masakra :-/ bede jutro na kompie to obadam xD ja tego nieogarnuam :-C

      Usuń
  11. żadnego z tych produktów nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam nic z tych rzeczy :P
    mój ulubieniec- na pewno krem Benzacne:) do tego dochodzą żele balea<3 o takk:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zazwyczja też:P ale wiesz.. ostatnio 2 tyg w domu, to z torebki połowę wyciagnęłam:P
      tak, tak:) na niedoskonałości:) kosztuje ok 10zł:P

      Usuń
    2. jaka zmiana:) podoba mi się:)
      ja dzisiaj ją trochę wytrzepię z okruchów:P bo jutro się przyda:)
      Acne Derm miałam, ale średni:P a Benzacne możesz nie kojarzyć, bo to żadna nowość:P od kilkudziesięciu lat an rynku jest :P kiedyś leżał na biurku a mama do mnie- to oni jeszcze to produkują? używałam, kiedy byłam w twoim wieku:P
      więc...:P

      Usuń
  13. Odżywka Long Repair jest mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kusicie mnie tą odżywką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często jest w promocji i nie kosztuje dużo, warto spróbować :) Ja też kiedyś miałam opory do kupna jej :D

      Usuń
  15. Heh, ja dzisiaj pierwszy raz sięgnęłam po ten szampon Baikal Herbals i u mnie komletna porażka - nie chciał się rozprowadzić na włosach, był tępy, strasznie mi włosy splątał... masakra jakaś... Sytuację uratował balsam z tej samej serii, ale ten pierwsze wrażenia z tego szamponu mam bardzo negatywne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dziwne, u mnie delikatnie plącze, ale może do tego przywykłam po prostu :) Babydream o wiele mocniej mi plątał. Nie jest najłatwiejszy w obsłudze, ale to jedyny szampon, który nie wysuszył mi włosów i przedłużył ich świeżość :p

      Usuń
  16. Kusi mnie ta odżywka z nivea ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię te Elixiry wibo :D

    OdpowiedzUsuń
  18. zainteresowałaś mnie tym: Baikal Herbals Oczyszczający szampon do włosów tłustych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę dobry dla włosów przetłuszczających się :) Przede wszystkim nie wysusza włosów przy codziennym stosowaniu :)

      Usuń
  19. Ja odżywkę z Nivea stosowałam przy każdym myciu i mnie obciążyła - w sumie nie wpadłam na genialny plan stosowania jej np co 3-4 mycie!
    a uwielbiałam ją za zapach i miękkość włosów po niej. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przydałby mi się ten szampon oczyszczający Baikal Herbals.
    Mogłabyś powiedzieć gdzie można go znaleźć i w jakich granicach cenowych?
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowałam na bioarp.pl za 14 zł (teraz tam kosztuje 12,5) ^^ Tam wśród tych wszystkich sklepów internetowych jest w miarę tanio i naprawdę dużo, a nie pojedyncze sztuki :)

      Usuń