6 czerwca 2013

TAG: Liebster blog

Dziękuję ślicznie za nominacje, dostałam od wmoimczasiewolnym.blogspot.com :)

Liebster blog jest to wyróżnienie otrzymywane od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Osoba wytypowana odpowiada na 11 pytań, a następnie nominuje 11 osób i zadaje im 11 nowych pytań. 
Kogo nominujemy? 
Najlepiej osoby, które dopiero rozpoczynają przygodę z blogowaniem i przydałaby im się promocja. 
Kogo nie nominujemy? 
Osoby od której otrzymaliśmy wyróżnienie.

Pytania:
1. Najbardziej niesamowite miejsce, w którym byłaś?
Niestety nie wiele pamiętam z podróżowania jak byłam mała. Teraz raczej siedzę w domu i nie jeżdżę nigdzie, więc ciężko mi odpowiedzieć na to pytanie. Jednak bardzo chciałabym pojechać do Japonii :)

2. Osoba, która robi na Tobie wrażenie?
Moja mama! :) Jest ona najbardziej zapracowaną osobą, jaką w znam, a do tego rewelacyjnie wygląda jak na swój wiek :) Zawsze ją podziwiałam mimo, że tego nie ukazywałam przy niej ;)

3. Książka / film / piosenka (do wyboru, albo wszystkie :) ), którą/y mi polecisz?
To będzie ciężko, bo oglądam naprawdę dużo filmów/serialów i niewiele wpada w pamięć :)
Jeśli chodzi o książkę to na pewno seria Sapkowskiego, klasyka :)
Z filmu polecę Ci thriller, który oglądałam parę lat temu i jest to jedyny film, który tak mi wpadł w pamięć - Łowcy Umysłów
Chociaż nie uwzględniłaś serialu, to i tak Ci zaproponuję The Suits :)

4. Znana postać (prawdziwa, czy fikcyjna, np. z książki lub bajki), która według Ciebie w jakiś sposób Cię przypomina?
Kompletnie nie mam pojęcia! Naprawdę :) 

5. Wypoczynek aktywny czy leniuchowanie?
Jestem typowym leniem! Najchętniej siedziałabym pod kocykiem z kubkiem gorącego cappuccino z laptopem :)

6. Co chciałabyś dostać w prezencie?
W zależności od osoby i od okazji :) Moim największym marzeniem niekosmetycznym (!), które małymi kroczkami spełniam, to Honda CBR 600RR, tak to jest motocykl :)
Z prezentów kosmetycznych to chętnie przygarnęłabym wszystko z Azji :) 

7. Słodko, słono czy pikantnie?
Nie lubię słonych potraw, chociaż nie wiem czy o to chodzi :D Ale uwielbiam słodkie z nutą pikanterii ;) (czekolada z chilli<3)

8. Popularny gadżet / kosmetyk / rzecz, którą wszyscy mają, a Ty nie, bo nie chcesz/nie potrzebujesz?
Samochód!:D Po prostu nie chcę, wolę motocykle. Oczywiście nie w każdej pogodzie się sprawdzi, ale źle się czuję w aucie, jak w puszce. Mój Ukochany jeździ autem i mi to wystarczy ;)

9. Herbata czy kawa? W filiżance czy w kubku? :)
Herbata, kawy nie lubię, nie smakuje mi :) Jedyny wyjątek to cappuccino. Wolę duże kubki, raz zrobię i mogę dłużej posiedzieć z piciem przy laptopie ;) Szczególnie się to sprawdza jak gram z moim S. w gry (LoL :p)

10. Zapach świeży czy słodki?
Świeży! Wolę pobudzające i orzeźwiające zapachy, słodkie mnie usypiają (nie liczę słodyczy!).

11. Dzień / wydarzenie w życiu, które miło wspominasz do tej pory?
Impreza, na której pojawiłam się czystym przypadkiem (zupełnie nie wiem co wtedy mi odbiło iść na nią, ale widocznie to była siła wyższa ^^), gdzie poznałam mojego obecnego Ukochanego :)


Pytania dla Was :)
1. Gdybyś mogła pojechać, dokąd tylko chcesz, gdzie byś pojechała? (jedno miejsce)
2. Wymyśl idealny kierunek studiów dla siebie :)
3. Ulubiona potrawa z dzieciństwa?
4. Jeśli mogłabyś zmienić jedną rzecz w sobie, co by to było?
5. Wymarzone zaręczyny? :)
6. Jaka jest Twoja ulubiona kuchnia?
7. Jaki makijaż wolisz mocny czy naturalny?
8. Wolisz iść do kosmetyczki czy zrobić domowe spa?
9. Czy masz jakąś rzecz, która przynosi Ci szczęście?
10. Dlaczego założyłaś bloga?
11. Komputer stacjonarny czy laptop? Dlaczego?:)

Miłej zabawy!:D
I jak Wam się podoba nowy wygląd bloga?

34 komentarze:

  1. Tak samo jak przy moim tagu Ty wyczułaś, że Cię otaguje, tak ja teraz xD! Dziś już nie zdążę zrobić tego, ale obiecuję, że do końca tygodnia to zrobię! :D A blog masz śliczny <3 taki delikutaśny i świeży :D chyba będę musiała się do Ciebie przymilić :D a dziś trzymaj za mnie kciuki bo idę na sprawdzenie, czy nadaje się do pracy ;C mam stresa ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie jestem zła, lubię się w to bawić :D

      Usuń
    2. Nie udalo sie :-C kij im w nos :-D

      Usuń
    3. bo mi się pieron wczoraj przez przypadek opublikował :/ i szybko zrobiłam z niego wersję roboczą ;c i może dlatego dziś mały ruch na niego xD

      Usuń
  2. bardzo dziękuję za nominację, brałam już udział w tej zabawie ale postaram się odpowiedzieć na Twoje pytania choć nie w najbliższym czasie ponieważ po prostu go nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  3. o niej też słyszałam:P ale jeszcze nie miałam przyjemności. teraz poluję na retin A- dostałam receptę i od 2 tyg szukam.;/ nigdzie nie ma.;/
    ooo na pierwszym miejscu<3 kurcze a nie będę miała czasu zrobić posta:(
    tu ci odpowiem:
    1.Rosja
    2.kosmetologia
    3.chleb przypieczony na kuchni kaflowej z masełkiem roboty babci
    4.wygląd
    5.ekskluzywna restauracja, wino, kwiaty i facet na kolanach<3
    6.polska<3
    7.naturalny
    8.głównie domowe spa, ale czasami wypada się wybrać do kosmetyczki
    9.owieczka od Taśki, naszyjnik i kolczyki mamy
    10.bo kocham kosmetyki, bawienie się w takie rzeczy:)
    11.stacjonarny, laptopa nie ogarniam-:P zbyt wolny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy już Ci ktoś to mówił, ale w 4 powinien być mózg!
      JAK TAKA PIĘKNA ISTOTA JAK TY CHCE ZMIENIAĆ WYGLĄD?!?!??! :o

      Usuń
    2. Całkowicie się zgadzam z Grimagee!
      Gabi zwariowałaś i tyle! :p

      Usuń
    3. grimagee, ale mi pojechałaś:PP
      hahahah dzięki dziewczyny;***

      Kyariss, gdyby tak się dało to by problemu nie było:P
      Ale mam pomysł:P 19.06 idę do dermatologa, jak mi się uda wysępić receptę to mogłabym ci załatwić:)) ale wiesz, jak to jest..;/ nie każdy wypisze.... poszłabym do mojej babki, ale chyba się kapnie, że coś nie tak skoro 2 tyg temu wypisała mi receptę na to samo:)

      Usuń
  4. dziękuję za nominację :) z chęcią wezmę udział w tej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać że kilka rzeczy nas łączy :) lenistwo górą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne odpowiedzi! też lubię czekoladę z chili - w wersji na gorąco do picia :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło się czyta takie posty!:)
    Wygląd Twojego bloga oczywiście na wielki plus:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilka twoich odpowiedzi jest jak wyjęte z moich ust:)
    Super zabawa, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. aaaa! odpowiem może dziś u siebie na blogu!
    dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, faktycznie. :D Przez to KY!
      a powiedz mi:
      1) co oznacza Twój nick? ;>
      2) skąd masz taki piękny nagłówek przypominający logo chińskiego baru! :D

      Usuń
    2. hahaha nooo pewnie, że tak! :D
      w jakie gry grasz? może pykałyśmy kiedyś gdzieś online, haha! chociaż żadnej Kasi i pochodnych od jej imienia nie kojarzę. :D

      Usuń
    3. Dobra to ja już popłynę w jednym komentarzu co by nie zaśmiecać Ci. :D

      Odnośnie odzywka z marionu - ja Ci powiem, że jej na włosy nie żałuję a nic złego mi nie zrobiła z nimi. :D a łatwo mi je obciązyć, oj łatwo!

      Odnośnie kociaków moich - ogólnie koty to takie dumne zwierzaki. :D ja mam kocura i kocicę (żyją osobno) ale to kocica zdecydowanie jest tą damą. :D

      Odnośnie zmywacza z eveline - chodzi Ci o ten z pompką?? Ja uwielbiam z Sally Hansen, kosztuję ok 24 zł, ale jest duży! :)

      Odnośnie plasterków na nos - eee w Rzeszowie hebe nie ma! Nad czym bardzo ubolewam! Ja miałam kiedyś takie plasterki w fioletowym opakowaniu, ale niekoniecznie były dobre. :D

      Usuń
  10. Dziękuję za nominację :)
    Wygląd bloga bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i bardzo dziękuję :3

      Usuń
  11. Na razie się porozglądam, a jak nie znajdę u siebie to Cię wtedy poproszę. :)
    ale dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje za otagowanie ;)
    Świetnie wygląda "nowa" wersja twojego bloga ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedziałam Ci :D idź i podziwiaaaaj! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za nominację, odpowiedź już na moim blogu. Zaparaszm!

    OdpowiedzUsuń
  15. Honda CBR 600RR?! A to mnie zdziwiłaś! Ja z tatą mam na spółę Yamahę :D

    OdpowiedzUsuń