19 czerwca 2013

Moje pierwsze współprace - Fitomed, BeautyEver :)

Udało mi się ostatnio zawiązać dwie współprace, z których bardzo się cieszę. Informacje na temat produktów poniżej są skrócone, pełne będą w danych recenzjach :) Ja się zabieram za testowanie! :)



Pierwsza to polska firma Fitomed, która nie testuje na zwierzętach, co wiem dla wielu osób jest bardzo ważne. W swoim asortymencie ma kosmetyki ziołowe jak i naturalne.
Ja otrzymałam do testów żel do mycia twarzy oraz tonik oczyszczający, oba do cery tłustej.

Żel ziołowy do mycia twarzy do cery tłustej
Składniki ziołowe: wyciąg z korzenia mydlnicy lekarskiej, liścia szałwii, liścia melisy, liścia oczaru wirginijskiego, koszyczka nagietka.
Właściwości: wytwarza łagodną, swoistą dla mydlnicy lekarskiej pianę. Działanie: ma dobre właściwości oczyszczające, lekko ściąga rozszerzone pory, zapobiega zbyt szybkiemu przetłuszczaniu się skory.
Objętość: 200 ml.

Tonik ziołowy, oczyszczający do cery tłustej
Składniki bioaktywne: wyciąg z szałwi, oczaru, melisy, nagietka, d-pantenol oraz substancje antybakteryjne.
Właściwości: podstawowymi składnikami wyciągu z szałwi jest olejek i garbniki. Olejek szałwiowy oczyszcza i dezynfekuje skórę, przeciwdziała jej zbytniemu przetłuszczaniu się.
Działanie: oczyszczające, antybakteryjne. Tonik wygładza i rozjaśnia skórę, zamyka pory. Łagodzi objawy trądziku grudkowo-krostkowego.
Objętość: 200 ml




Druga to firma Dermaproject zajmująca się branżą medycyny estetycznej i kosmetycznej. Sklep znajduje pod adresem BeautyEver.pl, oferujący surowce kosmetyczne, półprodukty oraz dermo rollery.
Otrzymałam kolagen z elastyną, hydrolat różany oraz oczarowy.


Kolagen z elastyną
Kolagen jest białkiem,  stanowiącym kluczowy fragment tkanki łącznej, tworzącej m.in. struktury skóry.
Jak działa kolagen z elastyną:
  • ma silne działanie nawilżające
  • chroni skórę przed utratą wilgoci, zwiększa nawilżenie
  • powoduje większą sprężystość skóry
  • przy wysokim stężeniu 20-30% lekko ściąga naskórek, dając efekt liftingu
  • optycznie poprawia wygląd skóry, niweluje drobne zmarszczki
  • wygładza i zmiękcza skórę

Hydrolat różany
Otrzymywany z kwiatów róży stulistnej (Rosa centrifolia) poprzez destylację para wodną.
Wskazania: 
  • sucha lub przesuszona skóra
  • działa regenerująco i przeciwstarzeniowo
  • doskonały do skóry wrażliwej i naczynkowej
  • tonizuje i oczyszcza skórę
  • działa przeciwzapalnie
  • łagodzi stany trądzikowe, reguluje wydzielanie serum, zmniejsza pory skóry

Hydrolat oczarowy
Hydrolat oczarowy otrzymywany z kwiatów oczaru wirginijskiego  jest niezastąpiony w pielęgnacji cery tłustej - oczyszcza i ściąga rozszerzone pory, zmniejsza wydzielanie sebum, poprawia ukrwienie.
Jak działa hydrolat oczarowy:
  • zmniejsza rozszerzone pory w skórze
  • pielęgnuje cerę naczyniową, wrażliwą na zmiamy temperatur, alergiczną
  • łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia
  • gojąco i ściagająco
  • przeciwzapalnie, antyoksydacyjnie
  • antyseptycznie wobec bakterii Gram(-) i grzybów

Ps. Zapraszam Was jeszcze na szybkie rozdanie na fb :*

40 komentarzy:

  1. gratuluję Ci współpracy, FITOMED ma super kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam okazji wcześniej używać, ale słyszałam same dobre opinie o nich :)

      Usuń
  2. Gratuluję współprac ;)
    I również mam różany od BeautyEver ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje współprac ;D nie dziwię Ci się, że siedziałaś 3 godziny i gapiłaś się na te maile :D a co do paczki, to nie musiałaś ;) ja jestem cierpliwa i czekam... I znów jutro idę do pracy, tzn wpierw na przyuczenie i może się uda... :D 3maj kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buheheheeh xD oglądałaś film "Wyznania zakupoholiczki" ?:D ja jak idę do ross, to nie czuję rozeznania.. pcham wszystko do koszyka.. nawet TŻtowi nie mówilam ile wydałam, bo on ręce nade mną załamuje... Nasi TŻci powinni założyć jakiś klub "Faceci zakupoholiczek" czy coś :D u mnie to jest chyba rodzinne, bo moja starsza siostra też sobie lubi tak zaszaleć xD A co do pracy to powinno się udać, chrzestna by mnie nie przyjeła? :D

      Usuń
    2. Aż chcę zobaczyć co nakupiłaś xD chwal się! :D ja już mam rzeczy na rozdanie ;D ale nie wiem kiedy je zrobię. MAM PRACĘ! :D Nauczyłam sie już mniej więcej obsługi kasy, tylko muszę ogarnąć wszystkie gazety i papierosy xD co gdzie leży :D i wszystko będzie ok. 1.07 idę się zarejstrować do UP i będę starała się o staż ;D nawet nie wiesz jak się ciesze ;D tylko dzis już pomyliłam się i naciągłam kiosk na 10 zeta -,- ale mam się nieprzejmować... PRZEPRASZAM, JA SIĘ DOPIERO UCZĘ :D chyba sobie taką koszulkę zrobię :D buhehehe

      Usuń
  4. Gratuluję współpracy. Podobają mi się te buteleczki. Co do hydrolatów jeszcze nie miałam okazji, ale na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja cera o wiele lepiej zachowuje się po hydrolatach niż po normalnych tonikach :) Warto spróbować :)

      Usuń
  5. ja chciałabym przetestować fitomedu odżywkę ze słonecznikiem. używałaś może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie używałam jeszcze ich odżywek :(

      Usuń
  6. bardzo ciekawe wspolprace. gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jako pierwsze na pewno zakodują mi się w pamięci ;)

      Usuń
  7. Gratuluje :) Sama bym chciała zaczać wspołprace,ale narazie nie wiem jak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jakaś firma Cie złapie :)
      A jak nie to przecież sama możesz w razie czego pisać do firm :)

      Usuń
  8. gratulacje:)) teraz tylko testować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah mi się płyn kończy, został jeszcze tonik i hydrolat oczarowy- na jakieś pół roku mam:P

      Usuń
  9. Gratulacje.

    Tylko dziewczyny nie dawajcie się już łapać na hasło 'nie testowane na zwierzętach', bo od kilku miesięcy w Europie jest zabronione testowanie na zwierzętach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy to co wiem, to nie jest obowiązkowe umieszczać znaki o tym, ale to kwestia firmy, jeśli chce to jej sprawa :)

      Chociaż znając życie, to niektóre firmy, żeby ominąć przepisy przeniosą się poza Europę :/ A dystrybucja i tak będzie na cały kraj:/

      Usuń
  10. Ale masz fajnie z tą współpracą;) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję współprac, świetne kosmetyki, ciekawa jestem recenzji :)

    pozdrawiam, Cholera Naczelna z 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję współprac.
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. You are invited to my "International Giveaway sponsored by Naked Minerals."

    Visit: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/06/international-giveaway-by-naked-minerals.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję ;) Hydrolat różany jest boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję ;) nie znam tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Po raz pierwszy słysze o kosmetyku z oczaru :P Gratuluje współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dosłownie niczego stąd nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne masz te współprace i ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń