29 czerwca 2013

Farbowanie: Garnier Olia 6.43 - Miodowa miedź


W ostatnich zakupach pokazywałam tą farbę :) Stwierdziłam, że nie pasuje mi czerwień i spróbuję coś nowego :) Wybór padł na nową farbę od Garniera - Olię o numerze 6.43 :) Zainteresowała mnie 'nowa formuła', a ponieważ moje włosy lubią olejki to może i z farbą się polubią.
W pudełku była oczywiście instrukcja obsługi, rękawiczki, krem utleniający, krem koloryzujący oraz odżywka. Wymieszałam oba kremy w miseczce, ku mojemu zdziwieniu kolor mieszanki zrobił się fioletowy (!), nie poddając się, mój TŻ zaczął nakładać mi ją na włosy (tak, tak to był jego debiut farbowania ^^), konsystencja dosyć rzadka i nie miała specjalnego zapachu, wręcz był on mi neutralno-obojętny :) Spokojnie jedno pudełko starczyło na całe moje włosy. Po nałożeniu odczekałam odpowiedni czas, chociaż wydaje mi się, że przez moją nieuwagę wydłużyłam go o 5-10 min ;) Na szczęście nic się nie stało, a wszystko bez problemu się zmyło. Byłam zaskoczona, jaki kolor wyszedł. Nie spodziewałam się, że aż taki rudy będzie, który w sumie mi się spodobał :) Włosy tak naprawdę nie ucierpiały przy tym zabiegu, wręcz wyglądają lepiej niż przed ;) Głowa mnie nie swędziała, ani nie było wzmożonego wypadania, a kolor do tej pory świetnie się trzyma. Delikatnie się rozjaśnił, ale wygląda super :) Coś czuję, że to nie ostatni kolor z tej serii, a teraz efekt. Przepraszam za stan moich włosów, miały gorszy dzień ;) Swoją drogą nie widać już pozostałości po czerwonej farbie, prawie cały kolor się wypłukał, dlatego też zdecydowałam się, aby odświeżyć kolor :)

Jak Wam się podoba? :)

60 komentarzy:

  1. Bardzo fajny odcień i fajnie, że nie ma takiego drażniącego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, jak farba śmierdzi to jest to strasznie uciążliwe :) Chociaż tutaj producent mówi o 'kwiatowym' zapachu, to akurat tego nie było ^^ Raczej był neutralny :)

      Usuń
  2. Efekt bardzo fajny :) tez rozważam zakup tej farby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować, kolor wychodzi prawie tak samo jak na pudełku :)

      Usuń
  3. Zamierzam niedługo farbować włosy. Zastanawiam się nad jej zakupem ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto kupić, jeśli chodzi o trwałą farbę, bo nie niszczy aż tak włosów :)

      Usuń
  4. nie farbuje wlosow i dobrze mi z tym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze :) Ja lubię od czasu do czasu zmienić, ale na ogół wracam do naturalnego :)

      Usuń
  5. Bardzo fajnie wygląda aczkolwiek ja na razie unikam farb do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje włosy się ucieszą :) Moje to chyba już mnie nienawidzą :D

      Usuń
  6. Ja już unikam trwałych farb, od czasu do czasu szamponetki :) ale ładnie u Ciebie wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kiedyś też unikałam farb, ale szamponetki gorzej działały na moje włosy niż trwałe farby, nie mam pojęcia czemu :o

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba, wyjątkowo :D i dziękuję :)

      Usuń
  8. kolor wygląd bardzo naturalnie :) i te refleksy mi się bardzo spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podobają, chociaż na zdjęciu nie udało mi idealnie tego uchwycić :) o wiele lepiej się błyszczą :)

      Usuń
  9. W słońcu jak ślicznie się błyszczą <3 w wolnej chwili zapraszam do mnie na http://ourloveourpassion.blogspot.com/ :) Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz:*

    OdpowiedzUsuń
  10. po napisaniu długiego komentarza przypadkiem wyłączyłam stronę... -.- napiszę jeszcze raz ;P
    farbowałam włosy farbą z tej serii (kolor 4.6 - głęboka czerwień) 20 maja. kolor dalej jest obłędny, mocno czerwony, lśniący i głęboki! jestem pod wielkim wrażeniem, po syossie były po miesiącu już brązowe ;) włosy farbowała mi fryzjerka, a ja byłam zachwycona, ponieważ po raz pierwszy nic mnie nie swędziało ani nie piekło na głowie! do tego czułam piękny, delikatny i kwiatowy zapach... cudo i marzenie! nie raz wrócę do tej farby, jest najlepsza ze wszystkich które stosowałam :) polecam każdej koleżance ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ostatnio przeglądarka sama się wyłącza, nie mam pojęcia czemu.
      Ja jestem jakieś 2 tyg po farbowaniu i kolor nadal jest bardzo ładny :)
      Ja także wrócę do tej farby :)

      Usuń
  11. dobrze wygląda! nie widać dużej zmiany, a kolor został ładnie zgłębiony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo, przy nasadzie widać większą różnicę :)

      Usuń
  12. bardzo ładnie wyglądają Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kupuję, noszę jeden sezon a później mi zalegają w szafce, ale jestem zbyt sentymentalna! :D
    Białą kupowałam z myślą do ładnie opalonej ręki - aczkolwiek pogoda na razie średnio sprzyja opaleniu się... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem jakim cudem nauczyłam się WYRABIAĆ na czas! :D aczkolwiek kiedyś (lata gimnazjum-liceum) niejednokrotnie zapominałam niemalże siebie, bo o wyjściu w kapciach już nie wspomnę! :D

      Usuń
  14. bardzo mi się podoba efekt :D właśnie zastanawiam się nad jej kupnem ale sama nie wiem bo spotkałam się też z nieprzychylnymi opiniami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie bardzo dobrze się sprawdziła :) Ja ją polecam ;)

      Usuń
  15. bardzo ładnie wyglądają:))
    ja często kupuję inny zmywacz, moje pazurki raczej nie mają problmów z akceptacją:P
    wiem, wiem:) na pewno niedługo coś wygram;);*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie pogłębił się kolor :).

    OdpowiedzUsuń
  17. ładnie wyszła farba na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A czerwone włosy? Już nie :(? Ten kolorek też w sumie okej, ale czeeeerwone... <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiem Ci, że nie wiem czy to nie zależy od koloru, bo jak ja farbowałam na czarny to zapach był intensywny i wręcz byłam w szoku że farba może pachnieć a nie śmierdzieć :) nie wiem czy to możliwe ale może włanie to kwestia koloru?
    Teraz to moja ulubiona farba generalnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie to różnica koloru albo tego, że przygotowywałam się na okropny zapach, a jak go nie było to mój nos doznał szoku i nie zarejestrował innego :D

      Usuń
  20. byłam bardzo ciekawa tych fab, bo ostatnio tak je reklamują i okazuje się, że są całkiem, całkiem :) fajnie wyglądają twoje włoski :) rzeczywiście lepiej niż przed :) no i ten świetny połysk :) super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dosyć sceptycznie do nich podchodziłam, ale w końcu zostałam skuszona i zaryzykowałam i teraz uwielbiam tą farbę :)

      Usuń
  21. zastanawiam się na tą marką bo muszę zafarbować włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz cudowne włosy!

    Ps.dzięki wielkie,że mi pow.o tym problemie z bloglovin u mnie:D Już poprawione:P

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny kolor ♥ Ja się zastanawiam czy nie machnąć sobie końcówek szamponietką... Ale kurde nie chce mi się ;P

    Zdjęcia robione na dworze ^^

    U mnie dzisiaj (sratatata) była brzydka pogoda, ale wieczorem jest pięknie ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie Ci wyszło!:)
    Pozdrawiam!:D

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawy kolor wyszedł :D jednak ja od farb trzymam się z daleka :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Widać te Twoje rudości! <3 cooooooo taaaaaaaam?! :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja z farb Joanny chyba przerzucę się właśnie na Olię Garniera chociaż jest droższa ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. wow, ciekawe refleksy daje w słońcu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi się kolor, taki inny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny kolorek wyszedł, taki głęboki, ja właśnie wypróbowałam Jasny blond, i również jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. tez dzis kupilam i zobaczymy co wyjdzie bo jak narazie narobilam sobie masakry na wlosach :( mam nadzieje ze farba pomoze ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolor wyszedł okropnie, ale to wina tego, że masz zniszczone i pofarbowane włosy już wcześniej źle; plamy i "zacieki"... wygląda to okrutnie... Ważne, że Tobie się podoba, ale gdyby zobaczył to jakiś fryzjer, to by się za głowę złapał.
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz dość zniszczone włosy, bez urazy, ale to pierwsza rzecz, jaka mi się rzuciła w oczy :( sam kolor bardzo ładny, ciekawe, jak by wyszedł na jaśniejszych włosach :) Prostujesz włosy?

    OdpowiedzUsuń
  34. mam rozumieć, ze wszystkie prawdopobienstwa obrazkowe z tyłu - jak mają wyglądać przed i po to nieprawda? :P bo tam te włosy są w sumie czerwone :) a chcę spróbować pofarbować moje 1 raz, bo mam już dość swojego mysiego koloru, ale troszkę się boję :)

    OdpowiedzUsuń