26 czerwca 2013

Baikal Herbals - Szampon oczyszczający do włosów szybko przetłuszczających się

Opis producenta
Szampon  przeznaczony dla włosów szybko przetłuszczających się i podatnych na szybkie zabrudzenie. Skutecznie oczyszcza włosy, reguluje pracę gruczołów łojowych, działa bakteriobójczo.
Szampon  zawiera:
• Aktywne organiczne ekstrakty i oleje z roślin rosnących w czystych ekologicznie okolicach jeziora Bajkał.
• Wysoki procent ekstraktów roślinnych
• Bezpieczne konserwanty stosowane w żywności.
Nie zawiera parabenów i SLS
Składniki aktywne:
Pięciornik krzewiasty (Dasifora Fruticosa Extract) -  reguluje pracę gruczołów łojowych, przywraca włosom  naturalne piękno i połysk
Cedr himalajski (Cedrus Deodara Oil) - odświeża, ma działanie bakteriobójcze, szybko regeneruje przetłuszczone włosy.
Wyciąg z bylicy frędzlastej (Artemisia Frigida Extract)  -  nasyca korzenie włosów witaminą C, wzmacnia je, powoduje, ze włosy staja się puszyste i lekkie.
Organiczny wyciąg z mydlnicy lekarskiej (Organic Saponaria Officinalis Root Extract) –  zawiera naturalne saponiny, środki pieniące, które miękko i delikatnie oczyszczają skórę i włosy. Ma  działanie kojące i przeciwzapalne.
Dzika róża (Organic Rosa Canina Seed Oil) - odżywia, nawilża i uelastycznia włosy
Sposób użycia:
Nanosimy szampon na mokre włosy. Rozprowadzamy równomiernie na całej długości wzbudzając pianę,  następnie zmywamy wodą.

12-15 zł / 280 ml

Skład
Aqua with infusions of: Dasifora Fruticola Extract (ekstrakt z pięciornika krzewiastego), Cedrus Deodara Oil (olej z cedru himalajskiego), Artemisia Frigida Extract (wyciąg z bylicy frędzlastej), Organic Saponaria Officinalis Root Extract (organiczny wyciąg z mydlnicy lekarskiej), Organic Rosa Canina Seed Oil (olej z dzikiej róży); Magnesium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Cocamide DEA, Sodium Chloride, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum,  Citric Acid

Moja opinia
Jest to mój ulubiony szampon, mimo kilku wad. Myję włosy codziennie i potrzebuję takiego szamponu, aby przedłużył ich świeżość na cały dzień, a jednocześnie ich nie wysuszył. Ten spełnił kilka obietnic. Przede wszystkim wydłużył świeżość, aż do dwóch dni (!) na początku, później mniej więcej na 1,5 dnia, co jest i tak ogromnym sukcesem. Często po innych miałam tak, że wieczorem włosy wyglądały okropnie (rano myte). Do tego delikatnie unosił je u nasady, nie były takie oklapnięte. Ze względu na moje zniszczone włosy na długości myłam je co drugi, trzeci dzień, a skórę głowy codziennie. Nie wysuszył jej, ani nie podrażnił, wręcz mam wrażenie, że była ukojona i dobrze oczyszczona. Na długości nie zauważyłam wpływu, ale bałam się jednak stosować go na niej codziennie. Świetnie sprawdzał się w zmywaniu olejów, nigdy nie miałam problemu z niedomytymi włosami. Aby dobrze się pienił, trzeba było go nałożyć na bardzo mokre włosy, inaczej był tępy w rozprowadzaniu. Delikatnie plącze włosy, ale bez problemu każdą odżywką można to zniwelować. Duża butelka zakończona nakrętką, co dla mnie jest minusem, bo przez ten duży otwór nie raz udało mi się za dużo wylać. Konsystencja z tych gęściejszych, a zapach ładny, ziołowy.

Podsumowanie
Plusy
+ dobrze oczyszcza
+ świetnie zmywa oleje
+ przedłuża świeżość włosów
+ unosi je u nasady
+ ukojona skóra głowy
+ nie podrażnia
+ nie wysusza
+ nadaję się do codziennego mycia
+ skład

Minusy
- niewygodny otwór
- delikatnie plącze włosy
- dostępność

Ocena
4+/5

38 komentarzy:

  1. Ja nie mam na szczęście problemów z przetłuszczaniem.Wręcz odwrotnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę :( Jeśli masz suche spróbuj Biovax'a do suchych, czasem nim myję na długości i bardzo dobrze się sprawuje :)

      Usuń
  2. Bardzo fajnie wygląda ten szampon... Co prawda ostatnio kupiłam sobie litrową butlę szamponu z bingospa, ale kiedy ją zużyję, chętnie spróbuję takiego :) już sobie zapisałam na wishlistę.

    Pozdrawiam,
    Ewa
    www.la-garderobe.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam coraz większą ochotę wypróbować te kosmetyki. :) Szampon myślę, że byłaby super dla mnie, bo włosy mi się trochę przetłuszczają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę powiedzieć, że jestem zaskoczona pozytywnie rosyjskimi kosmetykami :)
      A szampon warto wypróbować :)

      Usuń
  4. O to coś dla mnie, też muszę myć głowę codziennie. Moje włosy się szybko przetłuszczają, muszę wypróbować, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się udało myć już co drugi dzień :) Kiedyś musiałam prawie dwa razy dziennie :(

      Usuń
  5. Wygląda ciekawie. Może kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W końcu coś napisałaś na blogu :* Co tak długo? :)
    A ja na szczęście przetłuszczających się włosów nie mam, myję je góra 2 razy w tygodniu, czasem 3. :) Nie zazdroszczę Ci :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie kupiłaś te rękawiczki? :)
      A na czym dopieszczanie TŻ-ta polega? :) To kiepsko, że nawet gazetki nie pozwala Ci oglądać. Pokażę Ci je po kryjomu xD

      Usuń
  7. O, nowość dla mnie. Chcę ją poznać ... zapisuję na listę kosmetyków, które muszę sprawdzić na sobie :) Moje włosy mogłyby się zdziwić, że jest jeszcze coś czego nie spróbowały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie bym przetestowała jakieś szampony Baikal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czaję się teraz na objętość i siła Baikal :D

      Usuń
  9. O... ten sposób z myciem, to od Ciebie wezmę... moje włosy mnie już nienawidzą, a skóra mi się poci przez nie (grube, gęste i ciężkie...) i wygląda to nieestetycznie... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje cud, że nie wypadły wszystkie przez te wszystkie eksperymenty ^^
      Teraz znalazłam chyba idealne mycie :D Póki znowu jakiegoś focha nie zaczną stroić ;)

      Usuń
  10. Jak pokończę moje zapasy to może go zakupię bo do moich cienkich i przetłuszczających się włosów może się sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy produkt, muszę nad nim pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o nie dość szamponów! mam tyle nie otwartych,że nie wiem od którego zacząć zawsze jak się jakiś kończy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja z kolei mam pełno otwartych i nie mogę ich wykończyć ;)

      Usuń
  13. Czuje się skuszona, otwór rzeczywiście może być niewygodny, ale jeśli to jedyny minus szamponu, to biorę, a poplątane włosy pomoże ujarzmić odżywka, maska lub olejek ;)
    Miłego dzionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjątkowo u tego plątanie nie jest złe, niektóre potrafią o wiele gorzej :)

      Usuń
  14. Bardzo ciekawy szampon:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. ostatnio zaczęły kusić mnie te rosyjskie kosmetyki, ale właśnie tylko do włosów :) moje się szybko przetłuszczają i myślę, że z tym oczyszczającym mogłabym się polubić :) to, że trochę plącze mi nie przeszkadza, bo i tak używam odzywki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie większość rosyjskich kosmetyków kusi :) Przede wszystkim ze względu na skład :)

      Usuń
  16. niby wszystko pięknie fajnie, ale przeraziło mnie plączenie włosów - przy moich długich włosach boję się, że traciłabym ich za dużo przy myciu. :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam przetłuszczające się włosy, ale myję je codziennie więc nie używam szamponów stricte przeznaczonych do włosów przetłuszczających się. Ale ten szampon z miłą chęcią bym wypróbowała, ponieważ wiele czytałam pozytywów na temat rosyjskich kosmetyków, ale nigdy ich nie miałam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej też nie używałam do przetłuszczających, ten jest pierwszy taki i zrozumiałam, że tylko takimi mogę myć skórę głowy :)

      Usuń
  18. ciekawa recenzja ;) skład także ma fajny .
    Plącze włosy jak wiele "lżeszjszych" szamponów ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam problem z przesuszaniem a nie przetłuszczaniem więc nie znamy się z tym szamponem wcale :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie mialam nigdy ...musze wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  21. przydałby się taki, chociaż ten otwór mnie przeraża- wylałabym za dużo:P

    OdpowiedzUsuń
  22. Opakowanie bardzo mi się podoba :) Przydałby mi się taki szamponik :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie znam, ale zaciekawił mnie :)

    OdpowiedzUsuń