7 czerwca 2013

Akcja Maliny: Kolorowe lato na paznokciach #4

Essence colour & go
95 wanna be your sunshine













Na dzisiaj wybrałam typowego żółtka jeszcze ze starej serii Essence Colour&Go o numerku 95 wanna be your sunshine :) Wykończenie perłowe, którego nie udało mi się pokazać :( Buteleczka jest malutka, ale praktyczna 5 ml. Pędzelek średniej szerokości, wygodnie i bez problemów maluje się nim. Konsystencja dosyć gęsta, przez co może smużyć przy pierwszej warstwie, przy kolejnych ten problem znika. Krycie satysfakcjonujące można już uzyskać przy 2 warstwach, ale jeśli położymy zbyt cienkie warstwy są szare prześwity. Schnie w miarę szybko. Trwałość średnia, wytrzymuje maksymalnie 2 dni, przy nic nie robieniu wytrzyma 3 dni. Zmywanie nie robi problemów, a lakier nie odbarwia płytki :)

Pojemność: 5ml - stara wersja; 8ml - nowa wersja
Cena: 5,50 zł - stara wersja; 7 zł - nowa wersja
Dostępność: Natura, Hebe (w nowej wersji)

41 komentarzy:

  1. Chciałabym trafić na taki prawdziwy,piękny żółty kolor:)
    W połączeniu z moim kolorkiem dzisiaj tworzymy bezchmurne niebo:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy ten kolor jest dostępny w nowej wersji :( Chociaż te nowe wersje są słabsze niż te ;)

      Usuń
  2. dwie warstwy i jest super :)
    ładny kolorek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie miałam żółtego koloru lakieru ale na Twoich paznokciach bardzo mi się podoba

      Usuń
  3. O matko cudny kolorek :) U mnie też dzisiaj żółty ale niestety nie tak piękny jak Twój ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. moje ulubione lakiery! (tylko w starej wersji!)
    i ładny zółciak Ci wyszedł! taki soczysty, letni! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wierzę! Znalazłaś idealną żółć!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że już nie jest dostępna, a ta w nowej wersji jest jaśniejsza :(

      Usuń
  6. Jaka żółć bananowa <3 Zakochałam się!!! :D Miałam sobie coś podobnego z mannhattanu kupić xD ale zapomniałam :| a wczoraj dwa razy byłam w rossmanie xD! Geniusz zła! :D


    A apropo posta! Jestem czarodziejką i potrafie zrobić posty tak, żeby był, ale ich nie widać! :D hahahaha xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedźmą! :D

      No tak xD kupiłam sobie zajebiste spodnie aż za 1 zł! :D tylko muszę dać je do skrócenia bo są z 15 cm za długie o.O i zastanawiam się czy przypadkiem z nich rybaczek nie zrobić xD i kosmetyczne xD np zmywacz z biedry <3 i krem do rąk z bebeauty :D i pieron się wchłania i wchłania i wchłania ;C i maseczke z tołpy :D jak ją po raz pierwszy nałożyłam to sie w niej zakochałam i od tej pory jest moim ulubieńcem ;D drugą połówkę G dostał... :o ale czy nakładał to nie wiem, bo się nie chwalił xD

      Usuń
    2. ja na szczęście nie muszę go namawiać, tylko mówie "dawaj gębę/ryjek" :D i oddaje się w moje ręce :D bo wie, że chce dla niego dobrze ;D a żeby nie czuł się samotny maseczkę robie sobie i ja ;D

      Usuń
    3. teraz mi podsunełaś pomysł! tez mu kupię plasterki na nos ;D ciekawe co powie xD

      Usuń
    4. Sie dowiedzialam, ze w niedziele zrobi xD 7 lipca sie broni..

      Usuń
    5. Licencjat kochana moja :-D a G niech czyta :-D niech wie czego oczekuje :-D

      Usuń
    6. nie ja :D tylko mój G :D ja jestem za mądra na studia :D

      Usuń
  7. Mam lakiery z essence ale inne kolory i niestety nie wytrzymuja mi 24 h :/
    ale kolor piękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny:) świetne krycie po 2 warstwach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna soczysta cytryna, a może płatki słonecznika? bardzo m się podoba odcień :) a paznokcie masz bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedno i drugie w zależności od światła :3 i dziękuję ślicznie :*

      Usuń
  10. świetny żółciutki odcień!! w sam raz na słoneczne letnie dni które mam nadzieję przyjdą jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, mam dość już tych pochmurnych i deszczowych dni :(

      Usuń
  11. ja nie przepadam za żółtymi kolorkami ale na twoich pazurkach fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor, idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny kolor, uwielbiam żółcie.
    Btw piękny wygląd bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie też dziś żółty króluje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda nam się wywołać w ten sposób słońce :3

      Usuń
  15. Bardzo przyjemny, słoneczny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie słoneczko nam dzisiaj zrobilaś:) Tym bardziej, że u mnie jest tak brzydko!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się ta żółć, ale za odważna dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny, nasycony kolorek ;D
    + zadbane paznokcie !:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ intensywny żółty odcień.
    Świetnie wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne, zadbane paznokcie ♥ Lakier świetnie pasuje na wakacje, uwielbiam takie kolorki :)) Podoba mi się też fakt, że nie jest drogi, ale porządny.
    Bardzo fajnie prowadzisz bloga. Zapraszam też do mnie, może Ci się spodoba:
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Buziaki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładne te żółcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolorek bardzo ładny,ja mam żółty ale pastelowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyb go mam... Dzięki Bogu, ze nie widać tutaj perły, nie cierpię tego wykończenia...

    OdpowiedzUsuń