22 czerwca 2013

Akcja Maliny: Kolorowe lato na paznokciach - Podsumowanie




Koniec nastał... małe podsumowanie akcji maliny w kafelkach :)
U mnie wyszło dosyć kolorowo, z czego jest dumna. Bałam się, że będę wybierać mdłe kolory :)
Pierwszym kolorem był Rimmel Salon Pro Lycra 247 Isn't She Precious?, śliczny delikatny róż.
Energetyzująca pomarańczka jako druga to Miyo mini drop 47 Dominant.
Trzeci kolor z nowej serii lakierów Lovely - Gloss Like Gel to piękna ciemna zieleń z delikatnymi drobinkami o numerze 402.
Czwarty to niczym słońce żółtek ze starej serii Essence colour&go, które niestety już są nie dostępne, a nowa nie dorasta im do pięt to 95 wanna be your sunshine.
Piąty kolor, także z nowej serii Lovely - Gloss Like Gel, niebieskie bezchmurne niebo o numerze 427.
Szósty delikatny nudziak na każdy dzień, tak jak żółty jest ze starej serii Essence colour&go, o numerku 44 Modern Romance.
Siódmy ze stajni Essie, kolorek czerwono-pomarańczowy o nazwie clambake.
Ostatni, ósmy od Rimmel z starej serii Lycra Pro o numerze 500 Peppermint.

Przy okazji można zobaczyć ile urosły mi paznokcie w ciągu tych kilku tygodni :)
A teraz czas na ulubieńca! Moim ulubionym kolorem była do tej pory mięta, ale spadła z tego miejsca na czas lata, na rzecz...
Pomarańczki <3
W lato będzie u mnie królował lakier od Miyo, za kolor i szybkość schnięcia.




A jaki kolor Wy wybrałyście na swoich ulubieńców lata? :)

68 komentarzy:

  1. Lovely - Gloss Like Gel, 427. śliczny jest ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolor wybrałaś! :) ja jednak postawiłabym na mięte ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięta była moim ulubieńcem, ale na lato stwierdziłam, że pora na zmianę :)

      Usuń
  3. łeee, mi najbardziej się podobał ten ostatni ;C ale ten też nie jest złyy ;D w czwartek kupiłam se My secret zielony i pachnie kiwi <3 świetny jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 godz temu pomalowałam nim pazury i wciąż pachnie :D muszę jeszcze inne kupić xD a Ty ponoć masz szlaban na zakupy :D

      Usuń
    2. Zapach ma cudny <3co tam?

      Usuń
    3. no tak, ale od jednego lakieru się zaczyna ciąg :D

      Usuń
    4. Ale ja Ci na raty odpisuje ;D bo co wpadne na jakąś notkę to patrze a Ty coś odpisujesz xD hahahahah zazdroszczę Ci upału... u mnie rano była burza, później deszcz, a teraz taka pogoda z dupy, ni to deszcz, ni to słońce.. nie lubię tak... Wolę konktrety. A ja wczoraj zrobiłam śmietankę kremówkę z galaretką, wlałam to do pucharków, zrobiła się pianka jak ptasie mleczko, polałam to musem z truskawek i poziomek i wszystko posypałam jagodami... Mniam! :D leciutko, owocowo i orzeźwiająco :D

      Usuń
    5. buhehehe xD mój deser wyglądał o tak http://distilleryimage8.ak.instagram.com/3440b93edb5611e2924822000a1fbb06_7.jpg

      Oj Kobieto! Mówiłam, żebyś przyjechała do mnie to nie ;D przynajmniej byś się poużerała z komarami xD bo u mnie to jakaś plaga jest xD bez offa ani rusz... ;C

      Usuń
    6. dziś dotarła... ;D dziękuje ;*** ile tego było *.* masakra!! :D ja myślałam,że to tylko jedna buteleczka tej odżywki :) a tu psikus i dwie... ;x lakier śliczny :D a ile próbek *_____________* dziękuję ślicznie :D :*

      Usuń
  4. Jedyneczkę Rinmmela chętnie rzuciłabym na swoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolory, genialne paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. szóstka wymiata, piękny naturalny kolorek... + ale masz piękne paznokcie ;O

    OdpowiedzUsuń
  7. dobry kolor:) też bym ten wybrałą:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie te kolorki robią wrażenie, najbardziej podoba mi się ostatnia czerwień - przepiękna!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie mi się podobają ale obstawiam 6 i 8 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zachwycona wszystkimi oprócz 7:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kolory. Nie wiedziała bym, który wybrać. Każdy mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy kolorek świetny, nie umiem się zdecydować. *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tego kolażu najbardziej podoba mi się 1, 3 i 8 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej, ale pełno świetnych kolorków ♥ Albo masz takie piękne paznokcie i każdy kolor wygląda pięknie ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kolorki. Nr 1,5,7,8 najlepsze :) A jakie piękne paznokcie masz :D

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkie kolory przepiekne <3

    OdpowiedzUsuń
  17. A mnie się najbardziej 1 podoba *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkie kolory sa cudowne, mocno nasycone i błyszczące :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi też najbardziej podoba się ten Miyo :) Śliczny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie bardzo mi się podobają :) Dodaje do obserwowanych!:)
    Zapraszam do siebie http://pyszalka.blogspot.com/
    Pozdrawiam! ☻ ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale cudowne kolorki ;) stawiam na szósteczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie są przepiękne - w dodatku masz takie śliczne paznokcie!!!
    Mi podoba się 6, 3 i 5, no i pomarańczka :D

    OdpowiedzUsuń
  24. wszystkie są przecudne, masz piękne paznokcie, a kolory na nich wyglądają przecudnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. no same ładne kurcze ;d
    ale paznokcie masz piękne !
    co nie zmienia faktu, że zwycięzca bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładne kolorki, wszystkie mi się podobają, u mnie jak na razie miętuski rządzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. jesteś genialna :D zestawiłaś wszystkie moje ulubione kolorki :D nie ma dla mnie tego najlepszego bo wszystkie są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  28. otagowałam cię u siebie na blogu :) zapraszam do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  29. wszystkie kolory mi się podobają! najbardziej jednak miętowy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie kolory genialne :).


    Pozdrawiam,
    Marswi ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. prawdę mówiąc nie wiem, który kolor bym wybrała! wszystkie sa przepiękne! :o

    OdpowiedzUsuń
  32. Odpowiedzi
    1. Już je obcięłam, teraz mam króciutkie ^^ Jak chcesz mogę Ci oddać te obcięte :D

      Usuń
  33. mnie też najbardziej wśród Twoich lakierów podoba się zwycięzca :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. dlaczego nie możesz kupić?? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. toć to tylko jeden, mały, niewinny, bezbronny liliowy lakierek. :D

      Usuń
  35. Babo weź mi nie gadaj nawet xD ja na punkcie żeli pod prysznic mam ostatnio totalnego hopla! :D nie wiem co mi się stało... A maska tołpy faktycznie jest zabójcza! :D JAki gorąc dziś u mnie... ;C pojechałam do pracy, wziełam kurtkę na deszcz, to się tylko przejechała... ;C dostałam książkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkie kolory są świetne ;)
    Piękne masz paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Peppermint najładniejszy! też mam:) Zapraszam na rozdanie http://goodtotry.blogspot.com/2013/06/pierwsze-rozdanie-good-to-try-tbs.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Wyszło Ci bardzo kolorowo :) I o to chodziło !

    OdpowiedzUsuń
  39. Jakie przepiękne te kolory, i Twoje paznokcie <3!

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam Malinową Koleżankę i zaprasam do siebie :)
    pasjekaroliny.blogspot.com
    Trudno byłoby mi się zdecydować, a paznokcie masz piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękne :D pięknie te lakiery prezentują się na twoich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jejku, boskie zdjęcia. Wszystkie lakiery są świetne! 1, 6, 8 mega! Zagłosowałam na ciebie i na ósemeczkę. Obserwuję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wybrałabym 6 lub 8. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń