21 czerwca 2013

Akcja Maliny: Kolorowe lato na paznokciach #8


Rimmel Lycra Pro
500 Peppermint


Dzisiejszym i jednocześnie ostatnim lakierem w akcji maliny jest Rimmel w kolorze 500 peppermint, mój ulubiony :) Uwielbiam mięty na paznokciach szczególnie wiosną i latem. Na zdjęciu cienie i tło może być troszkę dziwne, bo starałam się obrobić tak kolory, aby na zdjęciu kolor lakieru był identyczny jak w rzeczywistości, może troszkę za zielony, ale bliżej koloru niż dalej! :) Na normalnych zdjęciach wychodził mi zbyt niebiesko ;)
Pędzelek należy do tych szerokich i grubych, wygodnie się maluje, choć może się nie sprawdzić przy wąskich pazurkach. Krycie jest świetne, na upartego i przy grubszej warstwie wystarczy jedna, ja osobiście wolę dwie cieńsze. Przy jednej delikatnie smuży, ale przy kolejnej problem całkowicie znika :) Producent obiecuje trwałość do 10 dni, ja się z tym nie zgodzę. U mnie wytrzymuje 4-5 dni. Schnie standardowo i nie przebarwia płytki.

Pojemność: 12 ml
Cena: 15 zł
Dostępność: Super-Pharm, Rossmann, Natura, Hebe

52 komentarze:

  1. ładny kolor, muszę kupić kilka lakierów bo ostatnio u mnie pustki, wyrzuciłam te co się nie nadawały i nie wiele zostało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei muszę porządki zrobić, bo mam pełno starych lakierów :(

      Usuń
  2. cuudny! *.* to jest taki sam kolor jak nowa seria rimmela? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam tego z nowej serii, ale podobno tak :)

      Usuń
  3. Piękny, ślicznie wygląda na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam również ten odcień. Ładniutki kolorek, ale osobiście przeszkadza mi to nijakie krycie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam lakiery z o wiele gorszymi kryciami, więc ten nie jest zły :)

      Usuń
  5. Bardzo ładny kolor, muszę sobie taki kupić, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka mięta jest dosyć uniwersalna :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości jeszcze lepiej wygląda :)

      Usuń
  7. świetny odcień i te twoje pazurki... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idą jutro do obcięcia prawie na zero! :D
      Zaczynam mocną pielęgnację ich, bo nie mogę wytrzymać, że są tak miękkie ;)

      Usuń
  8. Podobny kolor mam teraz na rękach xD a co! :D jaaaaaaaaaaaaak fajowo teraz masz *_________________________* ja też tak chcę :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz to upragnione rozdanie.. a ja chyba pójdę się walnąć w łóżko bo mnie głowa boli niesamowicie ;C

      Usuń
    2. w ogóle dziś znów wygrałam nagrodę pocieszenia w rozdaniu xD

      Usuń
  9. Porządki z lakierami powiadasz;)?
    Idealny..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że pół szuflady będę musiała wyrzucić, dlatego to tak długo odkładam ^^

      Usuń
  10. ładny:P 10 dni? hahah no producent chyba ma duże mniemanie o nim:P żaden nie jest w stanie tyle wytrzymać:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolorek ♥
    Czyżby nowy wygląd bloga, czy tylko ja jestem taka zacofana, że jeszcze tego nie zauważyłam? :D Na Twój komentarz odpowiem później. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w Biedrze było tyle pięknych lakierów Bell ♥
      Ale wzięłam jeden - moja kolekcja coraz większa :D

      Właśnie... Miasto czyżby funduszy nie miało? Pewnie szpital wszystkie pożera, choć sama wiem co dokładnie się tam dzieje - tak się składa, że tata pracuje tam jako lekarz, a mam w laboratorium. :)

      Nauczyłam się pić siemię lniane - zamiast jednej wielkiej porcji robię 2-3 mniejsze :D

      Usuń
    2. Skąd ściągnęłaś Photoshopa? ^^ Naucz mnie taaaakich rzeczy ;D

      U mnie w Biedrze nawet 2 szafy Bell są, jedna jakaś wybrakowana, druga taka fajna ^^

      A jakiej specjalizacji jest twoja mama? To może serio się znają :O

      Usuń
  12. piękna mięta zachwyca delikatna barwą i kryciem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Na ogól jasne kolory mają słabe krycie, ale ten sobie poradził :)

      Usuń
  13. Dzisiaj wszędzie królują miętuski i ja w końcu się na niego skuszę ale to dopiero po wypłacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto mieć mięte w swojej kolekcji :)

      Usuń
  14. ja też w tamtym tyg miałam miętke u sb w Akcji :) lubię taki odcień

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio zobaczyłam ten lakier u koleżanki na paznokciach i od razu pytam co to za lakier bo kolor ma cudny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj kolor cudny, pasowałby mi do nowej spódnicy hehe ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. jedna warstwa to porażka..

    zapraszam - czeka na Ciebie nominacja :]

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo lubię miętowe kolorki na paznokciach!
    swoją drogą ładne paznokcie masz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam miętę na opalonej dłoni!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna mięta :). Wieki temu miałam lakiery do paznokci Rimmel. Do tej pory używam tylko pudru z tej firmy, ale patrząc na ten lakier chyba się przeproszę z tą firmą, bo nawet nie wiem czemu przestałam kupować ich lakiery.

    OdpowiedzUsuń