18 czerwca 2013

Akcja Maliny: Kolorowe lato na paznokciach #7

ESSIE
clambake


Dzisiaj pokażę piękną czerwień z domieszką pomarańczy clambake od Essie, której lakiery uwielbiam, mimo dość wysokiej ceny. Konsystencja dosyć rzadka, jednak nie było problemu z malowaniem. Pędzelek z tych szerszych, bardzo wygodny. Niestety krycie to słabość tego odcienia. Dopiero przy 3 cienkich warstwach w miarę dobrze zakryło końcówki, chociaż można dojrzeć prześwity. Trwałość bardzo dobra, wytrzymuje bez problemów, aż 4 dni! Schnie dosyć szybko, nie przebarwiło płytki.

Pojemność: 13,5 ml
Cena: ok. 35 zł
Dostępność: Super-Pharm, Hebe, internet

48 komentarzy:

  1. u mnie dzis któluje niebieski

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie tez Króluje Czerwień z Rimmela 60 seconds :)U mnie juz shinybox jak chcesz zobaczyc zawartosc zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna czerwień bardzo mi się podoba i może sobie kiedyś taka sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo, że cena dosyć wysoka to warto, bo jakość świetna.

      Usuń
  4. ale kolor robi wrażenie, kocham czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowna soczysta czerwien :) Ja narazie nie moge sie jakoś przekonać na ten kolor na moich pazurkach , sama nie wiem czemu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie rzadko są :) Mam dziwne wrażenie, że to 'postarza', przynajmniej tak moja mama mi wpajała od dzieciństwa :D

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. też mam takie wrażenie :p mam czerwień na paznokciach raz na kilka lat i zawsze dziwnie się z tym czuję ;)

      Usuń
  6. też masz pomarańczke, tylko bardziej żywszą od mojej! <3 a Twój bananek też będzie niedługo i Ci powiem, że on to dopiero arcymon jest jeśli chodzi o krycie!!:D ale znalazłam na niego sposób xD poczekaj na notke to Ci pokażę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcialam wzbudzic Twoj apetyt.. Losie u mnie juz trzecia burza :-( mam juz dosc... Tak od 18 :-/

      Usuń
    2. A kolor jest piekny... G by powiedzial ze burdelowski xD

      Usuń
    3. a bierz nawet wszystkie trzy burze xD a od rana już grzeje... :D masakrutra, chyba trzeba będzie wywalić cellulit i go trochę opalić xD

      Usuń
    4. ooo! dobry pomysł :D i zrobisz zdjęcia dla mnie ;x

      Usuń
  7. ja tam wolę neutralne kolory, ale jak byłam troszkę młodsza to szalałam za czerwienią na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rzadko maluję na czerwono, też osobiście wolę neutralne i jasne kolory :)

      Usuń
  8. czerwony super klasy obowiązkowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, każda kobieta powinna mieć chociaż jeden czerwony lakier :)

      Usuń
  9. piękny kolorek choć osobiście rzadko noszę czerwień u siebie ;) No i essiaka to jeszcze nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ostatnio ogarnęła essiakowa mania :D

      Usuń
  10. o matko ale cudna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki soczysty kolorek!
    Piękne pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie taka inna czerwień wpada w pomarańcz Piękny kolorek :) u mnie jest ale koral :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna czerwień! ;) w końcu essie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, coś czuję, że niedługo będą same Essie! :D Taka mania mnie dopadła :D

      Usuń
  14. Jak zobaczyłam go to uznałam "O w mordę, ale wali" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiadam na komentarz z 17 czerwca :P
      O Biosilku słyszałam różne opinie, ale moje włosy lubią różne, dziwne i absurdalne rzeczy :D
      A tobie ten olejek łopianowy nie przypadł do gustu?

      I rób te podsumowanie!!! :D :D :D

      Usuń
    2. Ojej, to faktycznie masz dużo do roboty :/
      A z kim ta współpraca? :)
      I zamawiasz pudełka to znaczy Shiny lub Glossy? :)

      Usuń
    3. W tym miesiącu pudełka oglądając zdjęcia są nawet fajne nie powiem :))

      Usuń
  15. piękna klasyczna czerwień, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. prawdziwa krwista czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  17. widzę! ojej<3
    krwista czerwień-moja ulubiona.
    to teraz Ty będziesz miała zaległości:P

    OdpowiedzUsuń
  18. ależ tryska intensywnością pigmentu ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najlepszy kolor na paznokcie ever. Klasyczna kobieca seksowana czerwień <3

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo lubię te lakiery, ale są strasznie drogie... a kolorek cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie mam żadnego essiaka i prędko mieć nie będę. :D Jakoś niczym (poza pogłosem o nich) mnie innym niż te tańsze lakiery nie zachwyca. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Po 2 warstwach wygląda pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna czerwień taka soczysta :)a Kochana taka mała rada żeby skórki wyglądały dobrze na zdjęciu posmaruj je oliwką ;)

    OdpowiedzUsuń