14 czerwca 2013

Akcja Maliny: Kolorowe lato na paznokciach #6


Essence Colour&Go
44 Modern Romance




Przepraszam Was, za ostatnie dni, że nic nie komentowałam i byłam troszkę nieobecna. Zaraz postaram się wszystko nadrobić :)

Dzisiaj spokojny, nudziakowy kolorek firmy Essence w starej wersji o numerze 44 modern romance. W buteleczce widać różową perłę, jednak po nałożeniu na paznokcie jej nie widać. Buteleczka malutka 5 ml, pędzelek średniej szerokości, którym wygodnie się maluje. Pełne krycie niestety dopiero po 3 warstwie. Przy pierwszych dwóch szybko schnie, później o wiele dłużej. Trwałość bez ścierania i odpryskiwania to 2-3 dni. Zmywa się bez problemów i oczywiście nie odbarwia płytki.

Jest to jeden z moich ulubionych kolorów, mimo słabego krycia. Niestety nie mam pojęcia czy ten kolor jest w nowej wersji.

Pojemność: 5ml - stara wersja; 8ml - nowa wersja
Cena: 5,50 zł - stara wersja; 7 zł - nowa wersja
Dostępność: Natura, Hebe (w nowej wersji)

Lecę nadrabiać zaległości i grać w Starcraft II <3

56 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski nudziak <3 mam podobny z rimmela :-D mial byc dzis ale zdjecia nie eyszly :-/ ile chcesz za tego nail teka? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ale tak głupio za free... ;C

      Usuń
    2. No niech Ci będzie, adres Ci wysłałam, ale od razu Ci mówię, że kiedyś się odwdzięczę :D

      Usuń
    3. połączyłam se konto google + z bloggerem i zaczynam tego żałować :(

      Usuń
    4. Musze dosc do tego jak sie to rozlacza xD

      Usuń
    5. We wtorek zrobie jasna pomarancz :-D a speecjalnie dla Cie zrobie osobny post z bananem <3 :-D

      Usuń
    6. We wtorek zrobie jasna pomarancz :-D a speecjalnie dla Cie zrobie osobny post z bananem <3 :-D

      Usuń
    7. paczaj jaka zdolna jestem xD! już mam swój profil bloggerowy xD

      Usuń
  3. Pięęękny kolorek ♥ Ale ja z nudziakami Essence mam złe wspomnienia ://

    No to się zgrałyśmy, też publikowałam przed chwilą notkę do Akcji Maliny ^^

    Dla mnie kolory na co dzień też za mocne, ale jak chcę coś delikatniejszego to wklepuję palcami. Choć potem trudno je domyć... :D

    Fryzury zdjęcie będzie, bo była booooska, dalej mam część jej na głowie ^^ Sukienka też była świetna, a zdjęć z balu jeszcze nie ma jako tako ciekawych :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, o tą głupią serię mi chodzi. Schnie wieki ://

      Tylko mnie nie podtruj czasami, bo nie wstawię zdjęć :PP Ale mogę Ci dać link do sukienki jak chcesz, ale w internecie za ciekawie nie wygląda... :D

      Usuń
    2. Jak napisałaś, że wskakujesz w gadułki to ja po prostu spanikowałam i co gdzie jak? :D Dopiero potem zauważyłam o co chodzi :D Hahaha, dobra jestem ;D

      Wczoraj moja koleżanka razem z mamą szły do domu z balu same na pieszo, bo spóźniły się na ostatnie autobusy i były w domu kolo 23:30. To trzeba mieć pecha ://

      Usuń
    3. To trzeba mieć pecha :/

      Dzisiaj uznałam, że nigdy nie wychodzi mi malowanie kciuka :D

      Usuń
  4. wow, kryje po 3 warstwach :O (moje nudziaki potrzebują ok. 6 ;/)
    piękny odcień! zapisuję na listę zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to jeden z nielicznych nudziaków, które tak mało warstw wymagają :) Nie wiem, czy w nowej wersji kolor jest taki sam pod tą nazwą.

      Usuń
  5. najbardziej podoba mi się po jednej warstwie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety przy moich 'żółto-szarych' końcówkach muszę osiągać pełne krycie :) Inaczej wyglądają okropnie :(

      Usuń
  6. to nic ze trzy warstwy, zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  7. Na żywo wygląda rewelacyjnie ot co taka moja mała opinia ^^ i nie graj tyle bo zaraz kampania Ci się skończy :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny odcień, dawno nie miałam u siebie takiego delikatnego kolorku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ostatnio same mocne kolory :)

      Usuń
  9. kolorek świetny, bardzo w moim guście, taki delikatny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam nudziaki! od bladych po prawie brązy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy kolor :) Masz śliczny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lakiery z essence zazwyczaj ładnie pokrywają :)

    U mnie nowy post, zapraszam! :>

    OdpowiedzUsuń
  13. lubie lakiery z essence, ten kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny jest, aż muszę sprawdzić czy mam go w zapasach :0

    OdpowiedzUsuń
  15. o jaaaa cieeee - właśnie się zakochałam ♥
    boski, cudny, śliczny!! Marzył mi się taki odcień, już wiem czego szukać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie wiem czy w nowej wersji kolor jest identyczny :)

      Usuń
    2. mam cichą nadzieję że identyczny ;)

      Usuń
  16. super nudziak :) bardzo podobny do mojego z Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  17. masz prześliczne paznokcie, też takie chce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko tak wyglądają na zdjęciu :D Są strasznie miękkie :(

      Usuń
  18. Przepiękny kolor. Takiego jeszcze nie posiadam w swojej kolekcji lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny kolorek :D chociaż nie jestem fanką nudziaków ;) też grasz w SC? mój chłopak nie może się od tego oderwać i też chyba niedługo zacznę;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio właśnie mnie wkręcił :) Czystym przypadkiem :D

      Usuń
  20. Piękny kolor, jednak mnie bardzo rozczarował essence i chyba wersja "glam". Lakier nie utrzymywał się nawet 24 h na paznokciach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, seria glam nie dość, że długo schnie to ma słabą trwałość :(

      Usuń
  21. idealny kolor i Twój kształt paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładny kolor ale za dużo warstw trzeba nałożyć jak dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolor jest wręcz idealny!
    Muszę się za nim rozejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  24. praca, praca, praca...;/ a po pracy praca... ponad 8h bawię dziecko, potem zasuwam ponad 2km w upale do UG do cioci- tam bawię się w księgową-papiery, pieczątki itd. i czasami internet- więc widzę zdj. w domu nie widzę nic..;/ to tyle.:P

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo delikatny kolor. szkoda, że trzeba nałożyć aż 3 warstwy dla ładnego efektu

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny kolor. Takiego właśnie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń