11 czerwca 2013

Akcja Maliny: Kolorowe Lato na paznokciach #5

Lovely Gloss Like Gel
Nr 427



Ostatnio kiedy zaprezentowałam żółty lakier, kilka minut później wyszło słońce :) Może teraz pokazując niebieski lakier uda mi się przywołać bezchmurne niebo! :)
Lakier Lovely o numerze 427 to przepiękny błękit bez żadnych drobinek, czysty jak łza ;) Pędzelek ma dość szeroki, jak w całej serii. Kryje dobrze dopiero przy drugiej warstwie i niestety mogą czasem pojawić się smugi, ale to rzadki przypadek. Schnie wolno, a jeśli chodzi o trwałość to wytrzymał u mnie 3 dni. Zmywanie odbyło się bez problemów, a lakier nie odbarwił mi płytki :)

Pojemność: 8ml
Cena: 5,60 zł
Dostępność: Rossmann

49 komentarzy:

  1. Trzeba przyznać, że zmywanie tych lakierów to sama przyjemność raz dwa i schodzi cały co do schnięcia to bez topa przyspieszającego wysychanie u mnie się nie obejdzie

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pięknych paznokciach każdy lakier dobrze się prezentuje, ten jest wyjątkowo śliczny

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor, u mnie niebo bezchmurne ^^


    Twoje "grobowe" recenzje kosmetyków będą bardzo przydatne mumiom i paniom zombie :D Hmm... A Wifi załatwi się :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki ładny *_________* masz rację, że przywołujesz błękitne niebo, bo tych szaro burych chmur już za dużo... ;D muszę wygrzebać taki kolor, ale niekoniecznie z tej serii lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a w ogóle wiesz, że te zdjecia paznokci, które dziś pokazuje robiłam w piątek?! :D

      Usuń
    2. Ooo! Gratuluje!!!! :-* ja zdjecia robilam w piatek a post w poniedzialek :-D jutro zrobie ten na piarek bo jade w piatek do siostry i nie bede miala kuedy zrobic :-C

      Usuń
    3. To dobrze, że zrobiłaś odgapiaczko ;D ja zrobię jutro, bo dziś już nie mam czasu... Zastanawiam się pomiędzy dwoma kolorami... Nudziak czy wiśniowy... xD bo granatowy zostawię sobie na deser <3

      Usuń
    4. losie, nie czasu a siły xD bo byłam z dziewczynami na pizzy i pogaduchach! :D a co! czasem trzeba wyjść z domu xD i dieta poszła w @#$%^%$#@ ... xD

      Usuń
    5. losie, jaki spam Ci zrobię :D idę jutro do ross i se kupię ten bananowy xD może nim pomaluję ... xD to jest myśl! :D geniusz! B-)

      Usuń
  5. no tak zdj mi nie pokaże:((
    wyobrażam sobie, że jest ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolor. U mnie dziś podobny ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo :) Może uda nam się przywołać bezchmurne niebo :3

      Usuń
  7. śliczny odcień, oj przydałoby się bezchmurne niebo... u mnie cały dzień pada :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie cały dzień pochmurno, ale na szczęście nie padało :(

      Usuń
  8. ale intensywny! w buteleczce wygląda delikatniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny i pełen niebieskich marzeń kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolor, mam jeden lakier tyle że kupiłam nieopatrznie świecący w promieniach UV, jest jakiś strasznie gęsty i schnie straasznie długo, nie wiem czy jest po prostu jakiś stary czy to przez to że ma świecić.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam jedną wersje UV, ale jeszcze nie miałam okazji użyć ;)

      Usuń
  11. uwielbiam ich lakiery z tej serii, piękne!
    ale Ciebie zaczynam nie lubić z zazdrości o paznokcie... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa! odnośnie Twojego komentarza to z wszytskich i wściekłych oglądałam fragment jakiejśc części i zabieram się za 6. :)
      a łowców umysłów dodałam to mojego oglądanego must have! ;)

      Usuń
    2. poważnie? a wyglądają na takie twarde!
      ja największy problem mam z tym, że jak już zapuszczę pazurki to zrobi mi się zadzior przy samym opuszku i paznokieć do obcięcia. :( i przez ten jeden 9 kolejnych tez musi iśc na zero, bo nie potrafię mieć takich mieszanych krótki-długi-krótki-długi... paznokci. :D

      Usuń
    3. aaa, taki bajer. :D w sumie racja. Ja mam jednego niecacy paznockia na lewej i jednego na prawej. :( :D

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Oby u mnie się takie pojawiło! :)

      Usuń
  13. I jak pojawiło się bezchmurne niebo? bo kolorek piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie :( Dobrze, że chociaż nie padało :p

      Usuń
  14. śliczny kolor. wszedzie dookoła pozytywne recenzje lakierow lovely, a ja nie mam żadnego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są drogie, więc warto spróbować chociaż z jednym :)

      Usuń
  15. Taki w sumie standardowy co do właściwości. Kolor za to letni i piękny :)
    Lubię takie tafle wody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przez Twój av (który też smewgo czasu miałam) juz któryś raz czytam komentarz i "nie przypominam sobie bym taki pisała" :D

      Usuń
  16. Mam z tej firmy ale żelowy morski i jedna warstwa wystarcza na piękny efekt:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu wolę nałożyć dwie cieńsze warstwy, które szybciej wyschną niż męczyć się z jedną grubą :)

      Usuń
  17. intensywn, bardzo łądny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie nie:P to u mnie;/ iplus... tutaj tak pięknie działa...;/

    OdpowiedzUsuń