4 czerwca 2013

Akcja Maliny: Kolorowe lato na paznokciach #3

Lovely Gloss Like Gel
Nr 402






Dzisiaj prezentuje lakier firmy Lovely, kolor to taka morska zieleń, w której są zatopione drobinki błyszczące w każdym kolorze zależności od otoczenia. Krycie satysfakcjonujące przy dwóch grubszych warstwach lub trzech cieńszych. Pędzelek średni, płaski, bezproblemowo maluje. Schnie standardowo, osobiście wolę lakiery szybkoschnące :) Trwałość bardzo dobra, wytrzymuje spokojnie 3 dni bez odprysków i ścierania. Zmywanie może sprawić mały kłopot ze względu na drobinki. Lakier nie odbarwił mi płytki :)

Pojemność: 8ml
Cena: 5,60 zł
Dostępność: Rossmann

Przepraszam Was za skórki, ale zupełnie nic mi nie pomaga. Macie może jakieś rady jak pozbyć się suchych skórek?

35 komentarzy:

  1. podoba mi się:))
    Ty za skórki przepraszasz? a co ja mam powiedzieć?;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tamtej serii też mam:P chyba 2-3 i są o niebo lepsze:)
      Twoje tez tak? moje to samo. po zwykłym kremie nivea coś troszkę lepiej, a tak nic im nie pomaga..;/

      Usuń
    2. nie opowiem Ci, bo sama nie mam pojęcia:)

      Usuń
  2. śliczna zieleń trawkowa z mieniącymi iskierkami :)
    bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek obłędny :) No i za grosze. W ogóle to masz ładne pazurki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kup sobie oliwkę na allegro :D są różne zapachy <3 ja mam truskawkową i pachnie bosko *___* a kolorek bardzo ładny :P mam taki z GR tylko bez drobinek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. asz ta niedobra przeglądarka xD złośliwość rzeczy martwych ;c

      Usuń
  5. Ładny, szmaragdowy kolorek ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. gdyby nie te drobinki to bylby taki sobie, ale z drobinkami wyglada super :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny kolor ;) a jak ze zmywalnościa? a dokładnie.. jak z brokatem i jego zmywalnością? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chwilę przytrzymasz płatek ze zmywaczem na paznokciu to kolor zejdzie, ale brokat zostaje :/ Chociaż i tak szybciej schodzi niż normalny brokat. Troszkę trzeba się pomęczyć ^^

      Usuń
  8. wow piękny jest ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny kolor, ślicznie wyglądają te drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. strasznie mi się podoba ten lakierek ze względu na połączenie z tymi drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sama chętnie podczytam co dziewczyny radzą na skórki! :)

    a jeśli chodzi o zdjęcia to mam dość podobny problem, dlatego zawsze mam przy sobie mniejszy aparat bądź telefon. :D musze Cię rozruszać trochę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze się zarazisz pstrykaniem zdjęć bez względu na otoczenie wokół Ciebie. :D
      nie migaj się kiepskim aparatem w telefonie, bo na bank nie masz poniżej 3mpix, więc już śmiało możesz "focić na blożka". :D

      Usuń
    2. no to powodzenia w zdobywaniu NAWYKU! :)

      Usuń
  12. nie widziałam tego lakieru w sklepie! super kolor! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolorek :)
    Na skórki niestety nic dobrego nie znam ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem ładny! ;) Nie mam jeszcze takiej zieleni w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny odcień zieleni :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudo - mam go i muszę wreszcie wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazwyczaj nie przepadam za zieleniami, ale ten jest super :)

    OdpowiedzUsuń