29 maja 2013

Ziaja: Masło kakaowe - Maska do włosów wygładzająca



Opis Producenta
Wygładzająca kremowa maska do włosów suchych i zniszczonych.
Kakaowa pielęgnacja:
- doskonale wygładza naruszoną strukturę włosów
- głęboko regeneruje bez zbędnego obciążania
- zapobiega łamaniu włosów oraz rozdwajaniu się końcówek
- nadaje im wypielęgnowany, zdrowy wygląd
- zapewnia długotrwałe kondycjonowanie
Kakaowa receptura:
- masło kakaowe
- skutecznie kondycjonuje skórę i włosy. Działa wygładzająco oraz chroni przed nadmiernym wysuszeniem. Substancja łagodna dla środowiska,
- prowitamina B5 - czyli D-pantenol, ma duże powinowactwo do keratyny włosów. Działa nawilżająco, niezależnie od warunków atmosferycznych zapobiega przesuszaniu włosów i skóry głowy. Zapewnia włosom gładkość, elastyczność i sprężystość.
Sposób użycia:
Maskę nanieść na mokre włosy. Wmasować i pozostawić na ok. 3 – 5 minut. Dokładnie spłukać. W przypadku zniszczonych końcówek włosów, maskę wmasować w końcówki, nie spłukiwać. Polecamy stosowanie szamponu i odżywki z masłem kakaowym jako kompleksową pielęgnację wygładzającą.

6,50 zł / 200 ml

Skład
Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride , Dimethicone, Behentrimonium Chloride, Isopropyl Myristate, Polyquaternium-10, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed butter, Panthenol, Sodium Benzoate, Parfum, Citric Acid

Moja opinia
Maskę kupiłam jakiś czas temu w aptece, kiedy miałam większe problemy z włosami niż teraz. Nie zrobiła wtedy na mnie wrażenia, więc rzuciłam ją w kąt. Dopiero niedawno ją odkopałam i zaczęłam używać. Stosowałam ją jako maskę po myciu lub jako odświeżenie drugiego dnia (mam przetłuszczające włosy i nie zawsze mi się chce myć włosy codziennie, więc drugiego dnia czasem nakładam maskę). Jako pierwsze sprawdziło mi się całkiem dobrze, włosy były mięciutkie, ujarzmione no i bez problemu mogłam je rozczesać. Do tego w słońcu bardzo ładnie się błyszczały. Niestety nie poradziła sobie z moimi suchymi końcówkami, dlatego sądzę, że przy wymagających i bardzo suchych włosach nie sprawdzi się. Maska nie przeciążyła mi włosów, a od nasady były ładnie odbite. Kiedy używałam ją jako odświeżenie sprawdziła się równie dobrze, a na dodatek końcówki już były bardziej miękkie. Producent proponuje by nakładać maskę na końcówki włosów i nie spłukiwać. Niestety przy moich cienkich i delikatnych włosach nie do końca się sprawdziło. Faktycznie końcówki robiły się miękkie, ale nie do końca dobrze to wyglądało i efekt trwał krótko. Zdarzało mi się nakładać w ten sposób przed myciem i sprawdziło się to świetnie, jako ochrona przed szamponem. Zapach maska ma ładny, czuć kakao z mlekiem na słodko :) Towarzyszył mi przy chodzeniu z turbanem na głowie, a na dodatek trwał czasem nawet po zmyciu, ale krótko. Wydajność jest średnia, ale za taką cenę jest w porządku. Skład krótki i całkiem dobry. Do tego maska nie podrażniła mnie, gdy nakładałam ją na skórę głowy. Jest świetna jako baza, aby ją urozmaicać półproduktami :) Warto spróbować, jeśli nie ma się mocno zniszczonych włosów oraz lubi się takie zapachy.

Podsumowanie
Plusy:
+ wygładza włosy
+ ułatwia rozczesywanie
+ włosy są miękkie i błyszczą się
+ nie podrażniła
+ świetna baza, aby dodać półprodukty
+ cena
+ skład
+ ładny zapach

Minusy:
- nie sprawdzi się przy suchych i zniszczonych włosach
- nie radzi sobie z końcówkami
- zapach przy ciągłym użytkowaniu może zmęczyć
- nie nadaję się jako odżywka b/s

Ocena
3+/5

58 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam nawet, że Ziaja wypuściła masło kakaowe do włosów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez czysty przypadek kupiłam, najwięcej ich produktów chyba jest w zwykłych aptekach ^^ Chociaż ostatnio widziałam stoiska Ziaji w centrach handlowych.

      Usuń
    2. Też nie wiedziałam. Znałam kremy z tej serii. Piękny zapach, ale podrażnił mi skórę. ;/

      Usuń
    3. Mi nic takiego się nie stało :(

      Usuń
  2. mówisz o kremie masce? :)

    na tą maskę bym się skusiła gdyby tylko zapach się utrzymywał choć kilka godzin na włosach! ACH!

    OdpowiedzUsuń
  3. mam kremik kakaowy ale nie myślałam że jest też maska:) u mnie by się nie sprawdziła bo mam such włosy i straszne końcówki ;) ale zapach musi mieć ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. na moich włosach pewnie by się nie sprawdziła... Bardzo fajny blog:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ziaja<3 nie miałam jej jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak, jak mówisz:P

      Usuń
    2. a co konkretnie Cię interesuje?:) Bo z ziaji miałam całkiem sporo kosmetyków:)

      Usuń
    3. pod oczy z koziego mleka, ale to bardziej na zmarszczki:P ale podobno ziaja sopot rozświetlanie jest fajny:) miałam go kupić, ale potem dostałam sylveo od Maliny i na razie tego używam :)
      a do twarzy krem ogórkowy :)

      Usuń
    4. ja tez noszę codziennie:) ale wzrok mi się pogorszył i muszę iść do okulisty, więc nie opłaca się kupować na 3 miesiące, skoro zaraz pewnie będę musiała nosić mocniejsze... a przy okazji oczy odpoczną:P
      to daj znać, jak się będzie sprawował:P

      Usuń
    5. ja amm mniejsza wadę, ale ciągle się powiększa;/ boję się kurcze...;/
      ojj ja też... okulary mam dużo słabsze i tak mi dziwnie...

      Usuń
    6. ja bym wybrała operację pewnie.;d a co polecasz brać?

      Usuń
  6. uwielbiam tą linię ;D mam z niej balsam :D do ciała, ale na opalanie jest idealny xD łapie po nim, że ohohoho:D


    Pospamuje Ci trochę, co by Ci się nie nudziło :D A nóż będą Twoją największą gadułą xD hahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ich nie liczę nawet xD ostatnio chyba z 6 kupiłam xD

      Usuń
    2. hahahahaha :D masakra xD ja to z balsamami mam taki problem xD chyba z 5 mam ;x i wszystkie na raz uzywam xD!

      Usuń
    3. ooooooooo kremy do rąk! o matko... jeszcze niedawno tego od groma było ;c a teraz już troche wybyło.. na szczęście ;D jeszcze miałam chyba z 6 podkładów, ale oddałam wszystkie siostrze xD ona to wykucia szybciej niz ja :D

      Usuń
    4. Widzisz, jakiś plus z tego ze mnie poznałaś xD o matko! wychodzisz za mąż?! :D

      Usuń
    5. a bo coś pisałaś o ślubie to myślałam, że wychodzisz za mąż xD trololol xD ja i moje skojarzenia.. a Ty mi tu z metaforą takOM wyjechałaś :D

      Usuń
  7. U mnie właśnie najlepiej ta maska działała nałożona tylko na końcówki i zostawiona na dłuższy czas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie zależy od włosów, w sumie moje końcówki nadają się tylko do ścięcia :)

      Usuń
  8. Muszę kiedyś wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię go, choć szału nie było:D

    OdpowiedzUsuń
  10. A zdradzę :D L'Oréal Paris P37, wcześniej P67 :D :*
    Ale i tak dalej szukam swojego koloru, myślę nad brązem i jasnymi końcówkami :D Dziękuję za komentarz! Zostaję u Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*
      Ta farba właśnie nie, już farbuję nią czwarty raz i jestem zadowolona :) Wcześniej farbowałam Joanną, Palette i moje włosy to było istne "siano" już dzień po farbowaniu i zmywały się w błyskawicznym tempie...

      Usuń
    2. Hahaha :D
      Właśnie miałam taką sytuację przy przedostatnim farbowaniu, że poszłam do sklepu i już nie było mojego odcienia p67 i musiałam kupić ten ciemniejszy, który mam teraz, p37 :D Wszystkim polecałam, polecałam i mi wykupili :D

      Usuń
    3. Hehe, kupuj, kupuj, nawet tam gdzie ja, teraz ich chyba nie zabraknie :D Naprawdę polecam, nawet ten ciemniejszy odcień, bo on po dwóch/trzech tygodniach wychodzi taki jak ten jaśniejszy i nie trzeba często nawet farbować :)

      Usuń
  11. szkoda, że jednak nie radzi sobie z suchymi i zniszczonymi włosami ;/
    recenzje bardzo dobrze mi się czytało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To naprawdę miłe coś takiego przeczytać <3

      Usuń
  12. Uuuu.. szkoda, że nie działa na suche końce :( Moje rozjaśniane włosy potrzebują czegoś co działa po całości..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj maskę Kamille Wax firmy Pilomax. Moja mama ma rozjaśniane włosy blond i bardzo ją sobie chwali :)

      Usuń
  13. Ciekawa recenzja :) Jeszcze nie miałam okazji go używać.

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie maski Ziaji sprawdzają się świetnie i chętnie do nich wracam ale przyznam szczerze, że tej kakaowej jeszcze nigdzie nie widziałam u siebie chociaż mam pod nosem stoisko właśnie tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te maski w białych opakowaniach troszkę lepiej działają :)

      Usuń
  15. A no xD masz rację. Wpierw niech się oświadcza, a później można se planować xD moja mama wciąż mi powtarza, że trzeba już rezerwować salę, itd itp ;c a ja jej mówię, że jeszcze się nie oświadczył, a Ty już tak dalekosiężne plany snujesz ;C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi tak kiedyś mówiła... a teraz pogania.. ej ja mam dopiero 23 lata xD ale G zapowiedziałam już, że najpóźniej za 2 lata chcę mieć pierwsze dziecko ;x

      Usuń
    2. Nooo ten ciemniejszy to mannhattan xD spoko, nie?:D o widzisz :D a moja siostra ma 37 lat i jest w ciąży :D trzeciej... xD a ja myślałam, że teraz to moja kolej, a ta w grudniu wyjechała z hasłem, że będzie dziecko :D i w dodatku syn xD a ma już dwie córki ;x

      Usuń
    3. No, ale jak im tak dobrze to wiesz... :D a wiesz, druga moja siostra ma dwóch synów...:D jeden ma az 17 lat xD losie!!! :D

      Usuń
  16. miałam krem do twarzy i masełko do ciała oraz kremowy żel pod prysznoic ale ta maska jakoś mi umknęła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie nie mogę skończyć kremu do twarzy ^^ Leży i leży u mnie ^^

      Usuń
  17. skoro nie sprawdzi się przy suchych i zniszczonych włosach, to niestety nie jest dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj Kamille Wax firmy Pilomax, ta maska uratowała mi kiedyś włosy :)

      Usuń
  18. To tak jak moja kuzynka o.O 12 lat już spotyka sie z kolesiem.. slub miał być dwa razy i dwa razy został odwołany ;c masakra normalnie ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najmłodsza xD a Ty oprócz brata?:P Mam granatowe paznokcie u stóp xD!

      Usuń
  19. to porozglądaj się w sklepach "z różnymi pierdółkami" lakiery sa godne uwagi! :)
    jesli chodzi o odżywki to pewnie, że tak! stosuję eveline., ale niestety maluję tez normalnie paznokcie ( zamiast dać im odpocząć) ale chyba wezmę się za siebie i przez cały czerwiec będę je tylko odzywkować! )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a powiedz mi jak stoi cenowo NT? Bo o tej eveline to duzo osob mówi, ze na poczatku jest dobrze, a później gorzej. :D

      PS. JA DO SIEBIE TEŻ CIĘ ZAPRASZAM. :D

      Usuń
    2. też miałam ten problem... w ogóle to właśnie jestem po kuracji tą odżywką! i właśnie kilka godz temu paznokcie zostały skrócone o głowe ;C bo rozdwajały się jeszcze bardziej niż przed nakładaniem odżywki o.O a wcześniej mi pomagała.. może przeterminowana, czy coś :o

      Usuń
    3. w mojej mieścinie jest bodajże 8 Rossmanów, ale ani ciuka HEBE! :( więc i tak byłabym w przód 90 zł. :D ale popatrzę na allegro, dzięki śliczne! :)
      Tylko jeszcze zastanawia mnie co to za zestawy? To nie są pojedynczo lakiery kupowane? :D

      Usuń
  20. Ciekawa maseczka, nigdy jej nie używałam:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  21. jak na moje włosy pewnie by sie sprawdziła :)
    ps. strasznie podoba mis ie twój wystrój bloga , prosty i przejrzysty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi nic kakaowego z ziajii nie pasuje, niestety :9 Dobrze, że jeszcze wpadłam tutaj i nie będę sięgać po kolejną rzecz z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. Nie jest zła, ale przeciętna, a takich wiele :)

      Usuń