24 maja 2013

Zakupy w Rossmannie (-40%)

 Oczywiście uległam promocji, która jest teraz w Rossmannie ;) Ciekawe, kto nie uległ. Chociaż niektóre rzeczy były zaplanowane, tak niektóre zupełnie przypadkiem. Chociaż nadal się zastanawiam nad dokupieniem kilku lakierów Lovely ;) Co planowałam?
Cienie do powiek firmy Bourjois zestaw 03 mordore chic, piękne ciepłe brązy oraz jasny cień, świetny zestaw. Podkład CC MaxFactor 50 medium zakupiłam pod wpływem dobrych recenzji, musi chwilę poczekać na swoją kolej, ale na pewno napiszę recenzję :) Kredka  tej samej firmy w kolorze 090 Natural Glaze chcę używać do linii wodnej, o wiele lepiej to wygląda niż biała :) Ostatnio skończył mi się puder prasowany, skusiłam się na Bourjois healthy balance 52 Vanille. Posiada duże lusterko, szkoda, że nie ma gąbeczki ani pędzelka wbudowanego. Nie planowane były lakiery Lovely, od lewej, nr 427, nr 402 i nr 404.

Ostatnią zdobyczą są moje ulubione pomadki Wibo Eliksir, posiadam już dwa inne odcienie. Tym razem skusiłam się na 05 i 08. Pierwszy to typowy nudziak, a drugi to piękna czerwień  Uwielbiam je za to, że nie wysuszają mi ust i delikatnie nawilżają.

A Wy już byłyście w Rossmannie? Co kupiłyście? :)

20 komentarzy:

  1. spore zakupy ;) ciekawa jestem tego podkładu max factor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się jak najszybciej zrecenzować :)

      Usuń
  2. nie duś;*** to nie obowiązek :) to tylko zaproszenie:)
    poszalałaś:P MaxFactora moja koleżanka miała- boski<3 ja tym razem kupiłam rimmela ale nie wake me up(mam kolor sprawdzony) i nie trafiłam. Ładnie wygląda i wgl, ale nie dobrałam koloru, ciemny strasznie. Nie wiem co robić... mam jaśniutki puder i po nałożeniu sporej warstwy efekt jest zadowalający, ale nie zawsze mam czas, żeby tyle poświęcić na idealne zakrycie koloru. :( głupie rossmannowskie oświetlenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, dlatego ja zanim kupię to wychodzę na zewnątrz i ogarniam w lusterku czy pasuje :) Bo nie raz się tak nabrałam :( Spróbuj z jakimś jaśniejszym kolorem połączyć ten podkład, ja tak robię, albo poopalaj się mocno :D

      Usuń
    2. pewnie będę łączyć, myślałam nad tym:) Tylko szkoda mi tego 'dobrego', bo odcień jest idealny :P a miałam go brać- ale nie wypróbuję inny:P
      No tak w rozdaniu troszkę głupio dać otwarte (co innego jedną rzecz np w moim są rzęsy, jedna raz użyta, ale nie dużo kosmetyków). No to może zakładka wymiana? Sporo dziewczyn ma. Ja sama w ostatnich tygodniach wymieniłam kilka rzeczy, które skazałam już na 'kosz':) albo jeśli nie zakładka to może post? Chociaż zakładka jest praktyczniejsza, bo się rzuca w oczy na blogu:)

      Usuń
    3. Dzięki za radę, spróbuję :)
      A co do koloru to kup może w Rossmannie jakiś tani i bardzo jasny podkład ;) Będziesz go używała do rozjaśniania innych:)

      Usuń
    4. a może tak zrobię.;d albo poczekam jeszcze chwilkę na słońce, bo mnie szybko opala:) wystarczy troszkę jeszcze i będzie ok:)

      Usuń
  3. Nie byłam.
    Ale żadna strata, wszystko mam na blogach. ;-)

    Ładne kolory tych lakierów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :D Wszyscy oszaleli ^.~
      Dziękuję, postaram się pomalować niedługo pazurki jednym z nich :)

      Usuń
  4. Kupiłam jedna pomadkę Elixir i kolor w środku był zupełnie inny ;/ tak się wkurzyłam ,że lepiej nie mówić :( też chcialam takiego nudziaka a wziełam strasznie ciemny odcień :( I bardzo miękkie są i w sumie źle mi się nie maluje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ładnie na ustach wygląda ten nudziak :) No i mi właśnie się podoba, że są takie miękkie, chociaż jak jest ciepło to mogą się rozpuścić, trzeba uważać^^
      Może po prostu było podmienione w testerach? Choć nie warto wzorować się po tych kółkach z kolorem, mogą być mylne.

      Usuń
  5. Ja właśnie dzisiaj wybieram się do Rossmanna i mam zamiar kupić tą pomadkę z Wibo, jak znajdę odcień który mi będzie pasował ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest chyba 8 lub 9 kolorów, powinnaś znaleźć coś dla siebie :)

      Usuń
  6. Cierpie na brak pieniędzy :(
    I z tego powodu - brak zakupów w Rossmanie :/

    Ile kosztował cię ten krem CC?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba około 30-35 zł w promocji ;) Ja już też cierpię na brak pieniędzy :(

      Usuń
  7. Super kosmetyki :)
    Zapraszam do mnie na konkurs :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze w Ross nie byłam O.o w poniedziałek pojde ;D fajny ten środkowy lovely <3 i szminki :D ta nude *.* chyba zakupię ;D

    Weź udział w akcji ;D fajna zabawa ;) przynajmniej wg mnie ;) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problem jest taki, że ja mniej więcej raz w tygodniu maluje paznokcie bo za leniwa jestem, żeby częściej:D Może to by była w pewnym stopniu motywacja :p Ale też boję się, że zawalę i nie dotrzymam warunków ^^

      Usuń
  9. Pomadki i morskie lakiery najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  10. polowałam na nudziaka z wibo, ale niestety nie dopadłam.:(

    OdpowiedzUsuń