8 maja 2013

Spóźniony kwietniowy Shinybox - Cudo :)

Tak naprawdę nie wiem co mnie podkusiło, aby zamówić kwietniowy ShinyBox. Tak instynktownie to zrobiłam i cholernie się cieszę, bo to była jedna z lepszych decyzji. Chwilowo rozważam nad rezygnacją z GlossyBox na rzecz ShinyBox. W kwietniu wygrało lśniące pudełko. Obiecano nam 5 pełnowymiarowych produktów, a później na Facebooku poinformowali nas o dodatkowych jako rekompensatę za opóźnioną wysyłkę. Nic tylko radocha! :) Samo pudełko odebrałam z opóźnieniem, nie miałam możliwości w normalnym terminie ;) Po kolei:

Pierwsze na ostrzał pójdą kosmetyki jako produkty pełnowymiarowe uwzględnione w karcie. Od lewej.

Grashka Tusz wydłużający
Kremowy tusz, który nadaje rzęsom maksymalną długość. Dzięki formule zapewniającej trwały efekt oraz specjalnie dobranym składnikom wspomagającym wzmocnienie i regenerację rzęs, idealnie nadaję się do codziennego użytku.
21,90 zł / 8 ml

Nigdy wcześniej nie miałam styczności z tą firmą. Cieszę się, że otrzymałam tusz, bo jak jakiś spisek, nagle wszystkie tusze wyschły mi! :) Dodatkowo, jeśli ma on pielęgnować moje rzęski to jestem szczęśliwa podwójnie!

AA Therapy Odżywczy krem do twarzy
Edycja Jubileuszowa AA Therapy to niepowtarzalna linia preparatów pielęgnacyjnych, dostępna wyłącznie w aptekach. Tworzą ją 3 kremy do twarzy: odżywczy, natłuszczający oraz nawilżający. Serię wyróżnia okolicznościowa szata graficzna.
15 zł / 50 ml

Wiecie, że ostatnio oglądałam te kremy w którejś z internetowych aptek? Nawet zastanawiałam się nad kupnem nawilżającej wersji, bo skończyło mi się serum ;) Po zimie takim krem jak znalazł, do tego świetnie dobrana wersja do mojej cery. Kolejny plus dla ShinyBox :)

Rimmel Podwójne cienie do powiek z aplikatorem
Dwa uzupełniające się odcienie w jednym, wygodnym opakowaniu. Dzięki jedwabistej konsystencji i wyjątkowej formule rozprowadzają się łatwo i równomiernie na powiekach, nie osadzając się w załamaniach. Do stosowania zarówno na sucho jak i na mokro.
18 zł / 2 g

Cudowne kolory, na wiosnę jak znalazł. Niestety rzadko korzystam z cieni, ze względu na soczewki. Bardzo często osypują mi się cienie z powieki tworząc mgłę na soczewce. To naprawdę jest upierdliwe! Jednak spróbuję wykorzystać te, bo kolory są cudne, a Rimmel zawsze lubiłam :)

Green Pharmacy Jedwab w płynie, serum na łamliwe końcówki
Bardzo silnie skoncentrowane serum wygładza końcówki włosów i przeciwdziała ich rozdwajaniu. 100% ekstrakt aloesu i olejek cedrowy nawilżają przesuszone partie włosów przywracając im lśniący i zdrowy wygląd, bez ich obciążania.
8,50 zł / 30 ml

Wstyd przyznać, ale nie mam żadnego jedwabiu w domu ;) Na końcówki używałam same olejki i sądziłam, że to wystarczy. Bardzo chętnie przetestuję to serum, bo nie zawiera alkoholu i ma pełno drogocennych olejków, cud miód malina ;) Do tego tak pięknie słodko pachnie :)

Belcils Krem witalizujący do rzęs
Krem witalizujący do rzęs to wyjątkowy produkt, dzięki któremu rzęsy gęstnieją i stają się mocniejsze, grubsze i dłuższe (na skutek rzeczywistego wzrostu oraz przyciemnienia końcówek), nabierają połysku i przestają wypadać.
35 zł / 4 ml

Niestety muszę ten krem/odżywkę odłożyć na pewien czas, póki stosuję kurację RevitaLash (za 2 tyg. będą już 4 miesiące i w końcu napiszę recenzję). Zrobię po niej przerwę i dopiero zacznę to stosować. Jednak sam produkt jest świetnym pomysłem tutaj, gratuluję idei :) 


Te produkty są już prezentami, odżywka w saszetce została uwzględniona w karcie, reszta nie, czyli są to kosmetyki jako rekompensata za długi czas oczekiwania na pudełko :)

Bentley Organic Odżywka do włosów
Odżywkę do włosów Bentley Organic wykonano w 75% stworzono ze składników organicznych, czyli z upraw na których nie stosowano pestycydów ani innych bardzo szkodliwych środków chemicznych. Rumianek, masło Shea oraz ziarna słonecznika zapewniają włosom odżywienie, zmiękczają i nawilżają, poprawiając stan włosów.
29,90 zł / 250 ml

Nie znam tej firmy, a kosmetyki naturalne uwielbiam, więc chętnie sprawdzę tą odżywkę. Szkoda, że tak mało, ale jeśli mi się spodoba to kupię, chociaż cena nie jest zachęcająca.

Dermedic Koncentrat balsamu nawadniającego skórę
Dzięki skoncentrowanej ilości składników aktywnych kosmetyk przynosi wielogodzinną ulgę wysuszonej, napiętej i odwodnionej skórze. Doskonały do pielęgnacji rąk i stóp. Do codziennego stosowania. Nie tłuści odzieży.
47 zł / 400 ml

Firmę Dermedic znam, często pojawia się w ShinyBox'ie z czego się cieszę, bo inaczej nie poznałabym genialnego szamponu tej firmy, który niestety mi się skończył. Nie posiadam suchej skóry, a balsamów do ciała mam pełno (do tego smaruję się, kiedy mi się przypomni), więc trafi do szufladki 'balsamy do ciała, które czekają na swoją kolej'.

Bioderma Maseczka intensywnie nawilżająca
Hydrabio Masque - zawiera kompleks Aquagenium, który działa dogłębnie generując nawilżanie skóry. Kompleks ten pobudza działanie komórek skóry, reaktywuje naturalny proces nawilżania skóry i pomaga zatrzymać wodę w jej powierzchniowych warstwach. Hydrabio Masque przynosi natychmiastowe ukojenie odwodnionej skórze i głębokie nawilżanie już po pierwszej aplikacji. Efekt nawilżenia jest długotrwały, dzięki czemu skóra staje się bardziej gładka, delikatna i odzyskuje swój blask. 
66-78 zł / 75 ml

Maseczek do twarzy nigdy za wiele, a Bioderma jest dobrą firmą, więc spodziewam się sporo po tym kosmetyku. Nawilżenie bardzo przyda się po takiej długiej zimie :)

Rimmel Lakier do paznokci I Love Lasting Finish
Nowy lakier do paznokci w 9 unikalnych, intensywnych barwach, nawiązujących do najnowszych trendów. Lakier jest trwały, nie odpryskuje i nie odbarwia paznokci.
9,90 zł / 8 ml

Otrzymałam cudowny ciemnoniebieski kolor, pięknie mieniący się w świetle nr 198 Azure. Już nie mogę się doczekać jak pomaluje nim pazurki :) Oby tylko nie odbarwił mi paznokci.


Podsumowując pudełko kwietniowe cenowo wyszło około 150 zł, gdzie można je uzyskać za darmo lub za 49 zł. Ogromnie się opłaca, prawda? Do tego produkty są z różnej półki. W tym miesiącu według mnie wygrał ShinyBox.
A co Wy sądzicie?
GlossyBox czy ShinyBox?
Jeśli zainteresowałam Was i przekonałam do ShinyBox, zapraszam tutaj:


2 komentarze: