11 maja 2013

Skromne zużycia w kwietniu

W kwietniu słabo mi szło zużywanie kosmetyków, za to oczywiście nakupowałam się. W maju obiecałam sobie, że będę kupować tylko niezbędne kosmetyki, ale oczywiście promocje wygrały ;) Do tego zamierzałam niedługo zrobić rozdanie, tak na wiosnę ;) Wracając do zużyć, po kolei od lewej.

Pharmaceris T: Puri-Sebostatic Pianka głęboko oczyszczająca do twarzy.
Niedawno recenzowałam ją, bardzo dobra pianka dla cer mieszanych/tłustych z niedoskonałościami, szkoda tylko, że tak słabo wydajna. Kiedyś kupię ponownie RECENZJA

Nivea: Hydro Care Odżywka nawilżająca
Dla mnie odżywka przeciętna, dla zniszczonych włosów za słaba. Wspomagała rozczesywanie, ale niestety blisko skóry głowy obciążała i przyśpieszała przetłuszczanie włosów. Nie kupię ponownie.

Yasumi Płyn Micelarny 3 w 1
Płyn micelarny otrzymałam w Glossybox'ie bodajże grudniowa edycja. Długo go męczyłam, korzystałam z niego, kiedy gdzieś wyjeżdżałam. W końcu zdecydowałam, żeby zużyć. Nadal jednak wolę OCM. Dobrze zmywał makijaż, gorzej radził sobie z oczami. Nie kupię ponownie.

Alterra Nawilżająca maska do włosów 'Granat & Aloes'
Niestety mimo wielu pozytywnych opinii, moje włosy nie polubiły tej maski. Nic nie robiła z nimi, wręcz po długim używaniu miałam strasznie suche końcówki. Teraz wiem, że alkohol w produktach do włosów mi nie służy :) Nie kupię ponownie.

Isana Hair Maska do włosów z pantenolem i ekstraktem z kwiatu lotosu
Moja ulubiona maska Isany. Jeśli mam mało czasu i suche włosy stosuję ją jako 2 minutową odżywkę, jeśli mam więcej czasu to jako 30 min maskę. W obydwu przypadkach świetnie działa. Mam miękkie, błyszczące i sypkie włosy. Myślę, że napiszę osobną recenzję :) Na pewno kupię ponownie.

Khadi Naturalna Henna
Spodziewałam się bardziej czerwonych włosów po hennie, po tygodniu zmył się czerwony odcień i został rudy, który widzę tylko w świetle (miałam brązowe włosy). Delikatne wysuszenie miałam po niej. Bez problemu uratowały je maski i olejowanie. Prawdopodobnie zafarbuję tą samą henną za 2 tygodnie jeszcze raz, tylko inaczej ją przygotuję. Ciekawa jestem czy będzie jakaś różnica. Spodobały mi się rudo-czerwone moje włosy :) Bardzo chętnie kupię ponownie.

Perfecta Peeling drobnoziarnisty
Bardzo polubiłam ten peeling. Jest delikatny, a jednocześnie skuteczny. Nie przesuszył mnie. Chętnie kupię ponownie pełne opakowanie.

Perfecta Maseczka głęboko nawilżająca
Nie zapchała mnie, niestety spodziewałam się lepszego nawilżenia, jednak skóra była po niej miękka. Nie kupię ponownie.

Ziaja Maska oczyszczająca
Uwielbiam maseczki Ziaji, po tej skóra była matowa, niedoskonałości szybciej się goiły, pory były delikatnie zwężone, szkoda, że na krótko. Sądzę, że przy systematycznym używaniu efekt byłby długotrwały. Niestety ciężko się zmywa. Kupię ponownie.

9 komentarzy:

  1. E tam skromne, ważne, że prawie wszystko pełnowymiarowe :)
    Pozdrawiam Malinową koleżankę i dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomyślałam o tym w ten sposób :D Masz rację i dziękuję ślicznie :)

      Usuń
  2. Ja też zazwyczaj mam neiwielkie denka ;) Zainteresowała mnie ta maska do włosów Isana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie była świetna, ale to też kwestia, że już nie mam tak zniszczonych włosów jak kiedyś ^^ Próbowałam też żółtą, ale jednak tą wolę :)

      Usuń
  3. Bardzo przyzwoite denko:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mnie zaciekawiła ta maska z isany, aż muszę się bardziej zainteresować i może kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Posiadałam maskę z Alterry ale na dłuższą metę moje włosy się z nią nie polubiły :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo :( To pewnie przez alkohol w składzie.

      Usuń