3 maja 2013

Pharmaceris T - Pianka głeboko oczyszczająca do twarzy


Opis producenta
Wskazania:
Codzienne oczyszczanie skóry trądzikowej, z tendencją do przetłuszczania się oraz ze skłonnością do powstawania zaskórników i z istniejącymi zmianami trądzikowymi.  Skutecznie zastępuje tradycyjne środki myjące jak np. mydło.
Działanie:
Skutecznie usuwa zanieczyszczenia oraz makijaż. Łagodzi zmiany trądzikowe dzięki zawartości tamaryndy. Ekstrakt z łopianu posiada właściwości antybakteryjne. Łagodzi zaburzenia czynności skóry łojotokowej, normalizuje wydzielanie łoju i reguluje florę bakteryjną dzięki czemu pomaga zapobiegać powstawaniu zmian trądzikowych i zaskórników. Produkt jest niezwykle delikatny dla skóry i przyjemny w użyciu dzięki formie pianki.
Efekt:
Oczyszczona, nawilżona i matowa skóra twarzy.

23-28 zł / 150 ml

Skład
Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Betaine, Disodium Ricinoleamido MEA-Sulfosuccinate, Methyl Gluceth-20, Glycerin, Hydroxyethylcellulose, PPG-26-Buteth-26, Disodium EDTA, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Butylene Glycol, Tamarind (Tamarindus Indica) Extract, Zinc PCA, Citric Acid, Arctium Lappa Root Extract, Biotin, Methylparaben, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Parfum  Benzyl Alcohol

Moja opinia
Bardzo wygodne opakowanie z pompką, która nie zawiodła mnie. Nabiera odpowiednią ilość produktu. Na oczyszczenie twarzy wystarczają mi spokojnie dwie pompki. Świetnie sprawdza się rano, odświeża i matuje na dłuższy czas. Wieczorem sprawdza się słabiej, całego makijażu nie zmyje, ale z resztek oczyści. Nie podrażniła mnie, nawet używając w okolicach oczu. Nawilżenia nie zauważyłam, chociaż i tak cieszę się, bo nie wysuszyła mi cery, a stosowałam ją dwa razy dziennie. Możliwe, że sprawdzi się przy cerach normalnych. Podczas używania zauważyłam, że wyskakuje mi mniej niespodzianek, a powstałe szybciej się goją i znikają. Niestety nie jest tak pięknie, wydajność produktu jest bardzo słaba. Przy używaniu dwa razy dziennie zużyłam całą piankę w ciągu 1,5 miesiąca Większość żeli do twarzy spokojnie starczały mi na 2 miesiące, jeśli nie więcej. Mimo słabej wydajności bardzo chętnie wrócę ponownie, kiedy będę miała problemy z niespodziankami :)

Podsumowanie
Plusy:
+ nie wysusza
+ nie podrażnia
+ całkiem dobrze oczyszcza
+ wyskakuje mniej niespodzianek
+ łagodzi już powstałe
+ świetnie matuje

Minusy:
- słaba wydajność
- nie nawilża

Ocena
4/5

5 komentarzy:

  1. Ciekawa pianka, szkoda, że tak mało wydajna...
    pozdrawiam i zapraszam na rozdanie:
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/2013/05/rozdanie-chcesz-to-baw-sie-i-bierz.html

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam kosmetyki pharmaceris, ale ze wzgledu na slabą wydajnosc i wysoką cene stosuje je po prostu rzadko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pianka zrobiła na mnie dobre wrażenie, więc pewnie sięgnę po więcej :) Zastanawiam się nad kremem peelingującym ( tym 5% na początek), obietnice są zachęcające :D

      Usuń
  3. Uwielbiam kosmetyki Pharmaceris, ale tej pianki nie używałam jeszcze, wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz mieszaną lub tłustą cerę będzie idealna :) Właśnie zastanawiam się co wypróbować następnego tej firmy :)

      Usuń