21 maja 2013

Odbierz darmowy katalog z próbkami La Roche-Posay


Dostałam wczoraj maila, że w Super-Pharm można odebrać za darmo katalog z różnymi próbkami firmy La Roche-Posay. Oczywiście jak to ja, nie potrafiłam obojętnie obok tego przejść, więc skończyło się na tym, że poszłam do najbliższej placówki i poprosiłam o katalog. Pani dziwnie się na mnie spojrzała, jakbym chciała co najmniej sępić, co było nie miłe, ale w końcu dostałam co chciałam :) Zdjęć tego katalogu nie mam, może później wstawię ;)
Otrzymujemy 47 stronicową książeczkę opisującą pobieżnie większość kosmetyków La Roche-Posay. Jest trochę informacji o samej firmie, potem mamy wybrać swój problem z cerą, a oni podsuwają nam rozwiązanie, czyli serie kosmetyków dla nas. Próbek jest siedem. Dostajemy:

Hydreane Legere - krem nawilżający do skóry wrażliwej (normalna i mieszana)
Hydraphase Intense Legere - krem intensywnie nawilżający o długotrwałym działaniu (normalna i mieszana)
Toleriane Ultra - intensywna pielęgnacja kojąca z Neurosensyną
Rosaliac Ar Intense - Intensywna kuracja zwalczająca zaczerwienienia skóry
Effaclar Duo - Krem eliminujący poważne niedoskonałości o podwójnym działaniu
Toleriane Teint - Kojący podkład korygujący o elastycznej konsystencji
Iso-Urea Lait - Wygładzająco-nawilżające mleczko do ciała

Sam pomysł bardzo mi się spodobał, a firmę bardzo lubię. Przede wszystkim chwalę Effaclar Duo, świetny kosmetyk, uratował mi cerę nie raz :) Myślę, że dla osób, które nie miały styczności z La Roche-Posay mogą spróbować i sprawdzić czy im się spodoba :) Do tego ładnie i przejrzyście zostały one podzielone na rodzaj problemu i cerę. Na samym końcu jest karta, którą po wypełnieniu i zakupie jednego produktu tejże firmy oddajemy w Super-Pharm'ie i dostajemy wodę termalną :)


A co Wy sądzicie o tym katalogu?
Skusicie się?

15 komentarzy:

  1. ja oólnie lubie tą firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kilka kosmetyków LRP :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poleciłabyś mi jakieś? :) Ja znam tylko Effaclar Duo :)

      Usuń
  3. Pomysł fajny, ale ja mam aż nadmiar próbek w domu i nie mam co z nimi robić :D Poza tym najbliższy super pharm jest za daleko ode mnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie też sporo zalega, ale produkty LPR zawsze mnie kusiły :)

      Usuń
  4. Znając życie to jakbym tam jutro poszła to już by go nie było...niestety też nie po drodze mam z Super-Pharm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda, takie rzeczy szybko znikają ^^

      Usuń
  5. Mam nadzieję, że nie będzie jak z MiniBoxem z Vichy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie? Bo nie orientuję się^^

      Usuń
  6. szkoda, że nie mam tej drogerii;/
    nie przejmuj się- pani pewnie myślała, że jak zostaną to sobie weźmie. Ale chamówa jestem... ale taka prawda. widzę, co się u mnie dzieje... kiedyś dostawałam mnóstwo próbek a teraz nic... trzeba się upomnieć, bo pracownicy przecież je do kieszeni chowają...
    tyle na ten temat.
    bycie konsultantką ma swoje wady i zalety :) napisałam Ci maila i kilka słów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli chodzi o Petroleum D5 to też myślałam że jest na receptę bo na stronie doz.pl tak własnie pisało.Ale byłam w kilku aptekach i w każdej okazało się że bez recepty jest więc nie wiem dlaczego na stronie doz.pl pisze coś zupełnie innego :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bo nie byłam pewna właśnie :)

      Usuń
  8. Ciekawa akcja, tylko szkoda, że pracownicy tak reagują. To bardzo niemiłe. Człowiek czuje się jak "sęp"...

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna oferta, warto próbować:) To ja czekam na Twoje recenzje naturalnych kosmetyków:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń