14 maja 2013

Lirene - Tonik nawilżająco-oczyszczający


Opis producenta
To właściwy kosmetyk dla każdego rodzaju cery, która wymaga głębokiego nawilżenia i odświeżenia. Tonik usuwa pozostałości makijażu, przywracając skórze twarzy naturalną równowagę kwasową. Sprawia, że staje się ona miękka w dotyku i odpowiednio przygotowana do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. Odpowiedni dla cery w każdym wieku.
Jak działa?
Zawarty w formule aktywny ekstrakt z ogórka w połączeniu z wyciągiem z aloesu doskonale nawilża, delikatnie chłodzi i rozjaśnia naskórek. Połączone działanie obu składników intensywnie nawilżając naskórek, zapobiega przesuszeniu zewnętrznej warstwy skóry i likwiduje uczucie `ściągnięcia`. Aloes dodatkowo łagodzi podrażnienia, wspomaga regenerację naskórka oraz działa wygładzająco. Alantoina przywraca naskórkowi aksamitną gładkość i miękkość. Ekstrakt z lipy głęboko oczyszcza, kondycjonuje i poprawia oddychanie komórkowe. Skóra twarzy odzyskuje witalność i blask, staje się gładka i aksamitna w dotyku.
Jak stosować?
Oczyszczoną skórę twarzy i szyi przetrzeć wacikiem nasączonym tonikiem. Stosować dwa razy dziennie przed nałożeniem kremu Lirene, dopasowanego do potrzeb skóry.

10-12 zł / 200 ml

Skład
Aqua, Glycerin, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Gel, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Allantoin, Disodium EDTA, Ethoxydiglycol, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Propylene Glycol, Triethanolamine, Butylene Glycol, Tilia Cordata (Linden) Extract, Methylparaben, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Parfum, Benzyl Alcohol, Butylphenyl Methylpropional, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionon.

Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Gel - aloes
Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract - wyciąg z ogórka
Tilia Cordata (Linden) Extract - wyciąg z kwiatów lipy

Moja Opinia
Tonik jest w lekkim, plastikowym opakowaniu. Konsystencja jak woda, a zapach taki świeży i czuć aloes z ogórkiem. Stosowałam go rano po umyciu twarzy żelem/pianką, świetnie niwelował ściągnięcie i przesuszenie oraz cera była przyjemnie odświeżona :) Wieczorem po zmyciu makijażu dobrze sobie radził z pozbyciem się ich resztek, a czasem tak się zdarzało, że coś zostawało, jak człowiek półprzytomny i śpiący wchodził do łazienki ^^ Chociaż wątpię  by cały makijaż zmył. Co do nawilżenia, które obiecywał nad producent nie odczułam, ale podciągam pod to niwelowanie przesuszeń po żelach, więc jakieś ziarnko prawdy w nawilżeniu jest! ;) Moja cera (włosy też!) uwielbia aloes, który jest na trzecim miejscu w składzie(!), co jest na pewno plusem dla firmy Lirene. Znam firmy, które reklamują jakiś składnik, a później okazuje się, że jest on na końcu składu. Dodatkowo zauważyłam, że przy systematycznym używaniu moja cera jest troszeczkę rozjaśniona. Produkt jest łatwo dostępny, ja kupiłam go w SuperPharm, a do tego jest świetnie wydajny. Na pewno kiedyś do niego wrócę, bo moja mieszana cera bardzo go polubiła :)

Podsumowanie
Plusy:
+ wygodne opakowanie
+ nie wysusza
+ zapach
+ nie podrażnia
+ niweluje ściągnięcie i wysuszenie po żelach
+ odświeża
+ oczyszcza (dobrze sobie radzi z resztkami makijażu)
+ delikatnie rozjaśnia
+ cena adekwatna do wydajności

Minusy:
- nie nawilża ;)

Ocena
5/5

4 komentarze:

  1. miałam mleczko do demakijażu i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przepadam za mleczkami do twarzy ;) Kiedyś mleczko firmy krzak zrobiło mi taki armagedon z twarzy, że nigdy więcej nie użyje żadnego^^

      Usuń
  2. Miałam w planach kupić ten tonik, ale padło na Iwostin, co nie zmienia faktu, że Lirene może być kolejnym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tracie zimy był świetny, bo nie musiałam się martwić przesuszoną skórą :) A Iwostin, który tonik? :)

      Usuń