31 maja 2013

Akcja Maliny: Kolorowe lato na paznokciach #2

MIYO mini drops
47 Dominant



Kolorek wybrałam, bo... pasuje mi do sukienki, którą założę jutro na komunie :D (nie moją!) I tak sukienka jest jaśniejsza, ale ten kolor był 'najbliżej' sukienki :)

Bardzo lubię małe buteleczki, tak jak ten Miyo 8 ml, bo łatwiej zużyć taką pojemność niż takie jakie ma Orly. Pędzel ma malutki, ale wygodny i bardzo dobrze nim się maluje. Przy dwóch cienkich warstwach nadal można widzieć szare prześwity, przy trzech jest idealnie. Schnie szybko, w ciągu 10-15 minut wyschną dwie warstwy spokojnie. Nie posiada żadnych drobinek. Trwałość niestety słaba, na drugi dzień ściera się lub odpryskuje ;) Bez problemów się zmywa i ten kolor nie odbarwił mi płytki. Słaba dostępność, ale cena malutka :)

Pojemność: 8ml
Cena: 5 zł
Dostępność: Super-Pharm, internet

24 komentarze:

  1. Mimo, ze jest słaby ale kolor ma bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny kolor...jeden z moich ulubionych odcieni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolor i przede wszystkim wspaniałe paznokcie, idealna długość i kształt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, chociaż ja zawsze będę narzekać na swoje paznokcie ^^

      Usuń
  4. O jaaaaki kolor sliczny *______* no wiem ze wszystkie wlosy po tym wapnie rosna :-D ale wosk, maszynka i depilator daja rade :-D wiec nie chodze owlosiona jka malpa :-D wiec spokojba Twoja rozczochrana :-D :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyobraź sobie, że rosną :D jadę tam depilatorem i gra muzyka :D

      Usuń
    2. gratulacje ;D mi tam ból nie przeszkadza :D liczą się efekty :D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. To prawda :) Jedyny minus i to dosyć spory, że przy ciemnych kolorach odbarwiają płytkę :< Miałam tak przy takim ciemnym granacie

      Usuń
  6. prześliczny kolor, chcę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o tak! ten zdecydowanie musi być mój<3 piękny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no cóż za późno:P czyli mam się spodziewać podkładu niedługo?:P

      Usuń
    2. supcio<3 może się nic nie stanie:PP gratulacje u Malinki;P

      Usuń
    3. ja miałam rok temu coś takiego i pomarańczowa nie byłam:P ale zy mi pomógł- nie wiem- ciągle na słońcu byłam, więc wiadomo, że byłam brązowa:P

      Usuń
  8. Super kolor, piękne paznokcie. Pozdrawiam i obserwuję! Zapraszam do mnie na rozdanie jeśli masz ochotę - jeszcze tylko dzisiaj można się zgłaszać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny odcień!
    a u mnie nowy wiosenny makijaż! http://pear-up.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pikny lakier za jedyne 5 zl- warto;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny odcień. Nie miałam jeszcze tych lakierów więc koniecznie muszę wypróbować!:)
    Dziękuję, za miły komentarz.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. dlaczego Ty musisz mieć takie piękne paznokcie? ? ?

    OdpowiedzUsuń