25 maja 2013

Akcja Maliny: Kolorowe lato na paznokciach

Zostałam zaproszona przez Gabi :*, no dobra i przekonana odpowiednimi argumentami przez odpowiednie osoby ^^

Czas trwania: od 23.maja do 22. czerwca br., czyli do pierwszego dnia lata! 

Celem akcji jest:
- zabawa kolorami,

- uśmiech każdego dnia, bo kolorowy świat cieszy!
- potwierdzenie hasła "kobieta zmienną jest",
- wybór Twojego letniego hitu. 

Zasady akcji:
1. Umieścić zasady akcji w poście na swoim blogu.
2. Zaproś do akcji co najmniej 5 osób
.
3. Umieść powyższy baner w bocznym pasku z linkiem do inicjatorki akcji MALINY i dopisz się do listy obserwatorów jej bloga.
4. W czasie trwania akcji co najmniej w każdy WTOREK i PIĄTEK opublikuj post z wybranym przez Ciebie lakierem do paznokci prezentując go KONIECZNIE na własnych paznokciach. Jeden kolor na jeden post! Łącznie każda z nas opublikuje co najmniej 8 postów z 8 kolorami lakierów do paznokci. 
Pierwszy KOLOROWY post umieszczamy we wtorek 28. maja, a ostatni w piątek 21. czerwca. 
5. W pierwszy dzień lata, czyli dokładnie 22 czerwca wszyscy zamieścimy post podsumowujący akcję dokonując wyboru koloru lakieru, który tego lata będzie królował na naszych paznokciach.

Więcej informacji u Maliny

Zapraszam do zabawy:
1. mixoflifetestuje.blogspot.com
2. kobieca-strefa.blogspot.com
3. kosmetycznawyspa.blogspot.com
4. cosmetics-rainbow.blogspot.com
5. frambuesa-beauty.blogspot.com
Oraz wszystkich, którzy tylko chcą :*

27 komentarzy:

  1. a jednak się zdecydowałaś:P super, bardzo się cieszę)
    szkoda, że Ci nie podeszła Alterra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak możesz?! no ładnie i wszystko moja wina:P
      ja za Ciebie napiszę, mam ponad 30 lakierów, więc każdego dnia mogłabym zmieniać kolor paznokci(matko, ile z tym roboty:P)
      no trudno, nic nie zrobisz z tym:)(włosami)

      Usuń
    2. ojj głupoty gadasz. Też nie umie, zawsze mam całe skórki zapaćkane;d Mam nadzieję, że mnie w szkole nauczą, jak poprawnie malować i nie brudzić:P

      Usuń
    3. Ja mam cały taki duży koszyk lakierów... :D tam chyba z 50 w zwyż ich jest ;D więc też w każdym dniu mogłabym mieć inny kolor xD Ale mi wciąż mało i dokupuję ;x

      Usuń
    4. Ja trzymam w pudełku po butach ^^ Ale zawsze jest jakiś kolor, którego niby nie mam :D To już mój S lepiej pamięta jakie kolory mam :D

      Usuń
    5. To jest ten bardzo jasny? :D bo ja będąc raz w Ross porównałam któryś odcień albo ten 101 albo 010 z najjasniejszym tru maczem z Loreala i ten rimmel był jaśniejszy :D tylko nie wiem który to był czy ten 101 czy 010 ;D bo bardzo, bardzo, bardzo jasny jest dla mnie idealny na zimę, bo mam strasznie jasną cerę ;C

      Usuń
    6. widzę, że whatka mnie już chyba ubiegła z Rimmelem:P kurczaki a chętnie bym go przyjęła:P
      do Rzeszowa do Medycznej idę:P

      Usuń
    7. jakby się nie zdecydowała to ja się po niego uśmiecham :P
      tak, tak do medycznej :P każdy myśli, że na lekarza:P w żadnym wypadku :P na kosmetykę:P
      kocham kosmetyki, pielęgnację i chcę to robić nieco profesjonalniej:) na blogach są głównie amatorki i osoby, których kosmetyki są hobby a ja chcę robić coś w tym kierunku:)

      Usuń
    8. nie, nie skąd:P miałam na myśli to, że to dla większości po prostu takie hobby a na co dzień zajmują się zupełnie czym innym :) a wiesz, że chciałam iść do Łodzi?:( ale kurcze... daleko i byłabym tak sama... i potem jakoś tak wyszło, że jednak Rzeszów:)

      Usuń
    9. Bierz go! Ja kupię ten 010 :D bo jednak będzie lepszy na zimę :D

      Usuń
    10. Ha ha :D Jak chcesz ;)

      Usuń
    11. ooo widzę, że whatka nie chce:P może wybierzesz sobie coś z mojej zakładki?:) bo niestety nie mam nic więcej 'do oddania':(
      ojj teraz już późno, odpuściłam Łódź:*( ale wpraszam się kiedyś ' w gości':P

      Usuń
    12. dziękuję;*** kochana jesteś;*
      przyjmuję zaproszenie i kiedyś 'w dalekiej' przyszłości skorzystam :)
      jeździsz na motocyklu?<3 o matkooo wielbię Cię. uwielbiam jeździć(jak mnie kumpel litościwie chce przewieźć:P)

      Usuń
  2. Dobra! Biorę to na klatę! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za zaproszenie:) Niestety nie dołączę, bo za tydzień wyjeżdżam na dwa tygodnie;)
    pozdrawiam i życzę miłej zabawy:)
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuję za nominację, jednak również nie dołączę, bo już teraz wiem, że nie dam rady się wywiązać z zadania, a nie lubię gdy się czegoś podejmuję a potem się nie wywiązuję.
    Ale chętnie pooglądam Wasze poczynania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie też bym nie wzięła, ale zostałam zmuszona ^^

      Usuń
  5. Dziękuje za zaproszenie ;) postaram się coś zrobić ;)
    jednak nie obiecuje bo mam w fatalnym stanie paznokcie po odżywce z eveline - diamentowej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ja też niedawno leczyłam pazurki, chociaż do ideału daleko, to nie jest już tak strasznie :)

      Usuń
  6. świetny pomysł z tą akcją:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje za zaproszenie i biore w niej udział ;) czekam na nasze rezultaty :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj będzie kolorowo w każdy wtorek i piątek ^.^

      Usuń
    2. Oj tak ! Juz czekam na te dni !!

      Usuń
    3. Już jutro, a ja nie potrafię się zdecydować na kolor :D

      Usuń