27 kwietnia 2013

Rozpoczynam kurację - Merz Spezial

W końcu udało mi się zmobilizować i zacząć brać jakieś suplementy. Na pierwszy ogień idzie Merz Spezial, pamiętam, że udało mi się dorwać w promocji w SuperPharm za niecałe 30 zł, gdzie normalna cena wynosi 50 zł. Gdyby nie promocja to pewnie bym się nie skusiła. Pokładam w nim spore nadzieję w kwestii włosów i paznokci, bo nie spodziewam się by pomógł mi z cerą. Chciałabym, aby zmniejszył mi wypadanie włosów, a także wzmocnił paznokcie, które po odstawieniu Eveline 8w1 zaczęły być bardzo delikatne i kruche. Kuracja będzie trwała 2 miesiące, gdzie już po pierwszym miesiącu napiszę, czy choć minimalnie pomógł. Oczywiście pełna recenzja będzie po 2 miesiącach.



Co nam obiecuje producent?

Promienna skóra o zdrowym wyglądzie
Kompleks witamin z grupy B oraz cynk zawarte w Merz Spezial Dragees odżywiają skórę i chronią ją przed uszkodzeniami. Pomagają w utrzymaniu elastycznej, gładkiej skóry o świeżym wyglądzie. Witamin C i E przeciwdziałają wolnym rodnikom, a tym samym opóźniają jej proces starzenia. Nikotynamid zapobiega szorstkości skóry.

Gęste, lśniące włosy
Kwas foliowy, niacyna, witamy B1 i B12 wzmacniają strukturę włosów oraz sprawiają, że włosy stają się mocniejsze i bardziej elastyczne. Na prawidłowy przebieg procesu tworzenia się włosa w cebulce mają wpływ aminokwasy: cysteina i metionina, witaminy B12 i B2, biotyna oraz kwas pantotenowy.

Piękne, mocne paznokcie
W Merz Spezial Dragees, dla prawidłowej budowy paznokci, szczególnie istotne są: żelazo, kwas pantotenowy oraz aminokwasy zawierające siarkę, wchodzące w skład białka soi. Cynk potrzebny jest do prawidłowego przebiegu syntezy białek i powoduje, że paznokcie nie kruszą się i nie rozdwajają.

Skład:
składniki otoczki - sacharoza, talk; substancja wypełniająca - laktoza; witamina C (acidum L-ascorbicum); substancja wypełniająca - mikrokrystaliczna celuloza; proszek białka sojowego; składnik otoczki - barwnik: E 171; amid kwas nikotynowego; składnik otoczki - guma arabska; witamina E (octan a-tokoferolu); substancja wypełniająca - tlenek magnezu; składnik otoczki - szelak; kwas pantotenowy; fumaran żelaza (II); tlenek cynku; substancja wypełniająca - stearynian magnezu; witamina B6; składnik otoczki - syrop glukozowy; witamina B2; witamina B1; substancja wypełniająca - krzemionka koloidalna; skłądnik otoczki - polisorbat 80; substancja wypełniająca - poliwinylopirolidon; witamina A (octan retinylu); folacyna ( kwas foliowy); składnik otoczki - wosk pszczeli, wosk karnauba, barwniki: E 172, E 132; biotyna; witamina B12


Tabletki (producent określa jako drażetki) są średniej wielkości, nie mam problemu z połknięciem. Dawkowanie to dwa razy dziennie po jednej drażetce, co jest  w miarę sensowne i nie sprawia kłopotu. Opakowanie jest ciężkie, co jest na pewno minusem. Mam wrażenie, że jak upuszczę to się potłucze się. Nie ma problemu z wysypywaniem drażetek, otwór jest tyle duży, że wyleci Nam z 3-4 drażetki :) Na tą chwilę nie potrafię więcej powiedzieć. Mam nadzieję, że choć w połowie producent spełni obietnice. Za dwa miesiące recenzja :)

3 komentarze:

  1. czekam w takim razie na recenzję:) mojej przyjaciółce bardzo pomógł na wypadanie włosów:) ja jestem w trakcie łykania witamin A,C,E i skórę mam mega gładką i nic mi nie wyskakuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie leczę delikatny wysyp początkowy, a poza tym nie widzę różnicy w czymkolwiek :( Łykasz te witaminki każdą osobno? Czy jako jedną tabletkę?:)

      Usuń
  2. mój ukochany który zawsze idealnie działa na mnie ♥ moim zdaniem nie ma sobie równych

    OdpowiedzUsuń