29 kwietnia 2013

Poniedziałkowe inspiracje #1 - Czerwone włosy

Nikt nie lubi poniedziałków prawda?:) Też za nimi nie przepadam. Wyjątki to wolne poniedziałki, wtedy są cudowne długie weekendy. Aby poprawić humor w ten dzień postanowiłam robić posty z inspiracjami :) Dzisiaj myślą przewodnią były piękne czerwone włosy do których mam straszną słabość. Kiedyś chciałam mieć w takim kolorze włosy, ale niestety wyszły mi ciemne malinowe, które zmyły się w ciągu 2 tygodni, a byłam specjalnie u fryzjerki! Niestety nie zawsze dostaje się to co chce, a mi zostaje patrzeć się na zdjęcia takich cudów <3 Ostrzegam będzie dużo zdjęć! Zostały znalezione na różnych stronach, mają oryginalne adresy i nie zostały w żaden sposób przeze mnie zmienione, tak na wszelki wypadek piszę :)




2 komentarze:

  1. Najlepiej! <3
    To zdjęcie wśród czerwonych liści, ahhh <3

    OdpowiedzUsuń
  2. też mi się marzą takie włosy! <3 na razie mam ciemną wiśnie na głowie (garnier Olia Głęboka czerwień), ale na kolejne farbowanie kupuję już intensywną czerwień, strasznie mnie do niej ciągnie! ;)

    OdpowiedzUsuń