25 kwietnia 2013

Małe zakupy w Biedronce - korektor i podkład Bell.

Będąc ostatnio w Biedronce pokusiłam się na korektor i podkład firmy Bell. Dzisiaj wstępna ocena, czyli widoczne plusy i minusy :) Zakupiłam Perfect Cover Skin&Eye Concealer odcień 02 oraz Perfect Matte Foundation Ideal Skin kolor 02. Nude. Odcienie zostały bardziej wybrane przez mojego TŻ i niestety troszkę za ciemne, ale lato się zbliża więc idealnie będą jak się opalę :)





Uwielbiam jak korektory, tusze itd są zapakowane w ten sposób. Jestem wtedy pewna, że nikt nie otwierał przede mną i nie 'napakował' zarazkami ;) Podkład miały testery, korektor już nie. Wydawało mi się, że odcień 01 miał różowe tony, dlatego wybrałam 02. Nie był to zły wybór, odcień jest całkiem dobry. Z podkładem gorzej, tester wydawał Nam się dosyć jasny, niestety w domu jest za pomarańczowy ;) Poczeka grzeczniej na środek lata, kiedy już będę opalona :) Zacznę od korektora.


Mam nadzieję, że udało mi się pokazać odcień, ale to i tak zależy od monitora :) Co producent nam obiecuje:

Maskujący korektor w płynie
Pokrywa przebarwienia i niedoskonałości cery, a także skutecznie tuszuje oznaki zmęczenia oraz obwódki pod oczami. Lekka formuła kosmetyku wzbogacona o mineralne pigmenty nie zatykają porów skóry. Elastyczna konsystencja korektora gwarantuje łatwość aplikacji i idealne dopasowanie do koloru skóry.

Skład:
Aqua, Cyclopentasiloxane, Peg/Ppg-18/18 Dimethicone, Cyclohexasiloxane, Dimethiconol, Sodium Chloride, Ethylhexyl, Methoxycinnamate, C30-45 Alkyl Methicone, C30-45 Olefin, Magnesium Aspartate, Zinc Gluconate, Copper Gluconate, Polysorbate 80, Dimethicone, Trimethoxycaprylylsilane, Ethylhexylglycerin, BHT, Phenoxyethanol, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77891

Zgodzę się, że bardzo dobrze kryje cienie pod oczami, z niedoskonałościami i zaczerwieniami już gorzej sobie radzi. Bardzo wygodny aplikacja. Niestety wchodzi w zmarszczki, a jego największym minusem jest, że okropnie ciemnieje z czasem! Na ręku miałam prawie brązowe ślady, a to już powoduje, że nie kupię go ponownie.


Jeśli chodzi o podkład trudno mi go ocenić, miałam go na sobie przez 2h, po czym musiałam go zmyć, bo wyglądałam jak pomarańczka. Nadal twierdze, że tester był jaśniejszy! Tym razem opis i skład w zdjęciach ;)

Całkiem fajnie matuje, jeśli chodzi o trwałość nie wypowiem się. Chodziłam przez 2h, bez przypudrowania i nie zaświeciłam się, a mam mieszaną cerę. Strefa T uwielbia się świecić. Krycie ma średnie, faktycznie schowają się drobne niespodzianki i zaczerwienienia, ale nie ma mowy o większych, czy rankach. Nie uwydatnia porów, ładnie je kryje, a do tego nie zapchał mnie. Ze względu na brak alkoholu w składzie nie powinien wysuszać. Niestety ciemnieje, choć w mniejszym stopniu niż korektor. Na późne lato będzie idealne, kiedy będę już mocno opalona. Na zdjęciu niestety nie ukazałam tego jak ciemnieje.

Niestety zniechęciłam się do tej firmy, jeśli chodzi o podkłady i korektory. Nie lubię, gdy ciemnieją one z czasem. Macie może jakieś propozycje dot. lekkiego, matującego podkładu na lato? Muszę odetchnąć od azjatyckich BeBeków ;)

4 komentarze:

  1. Ale jak świetnie kryją!!! Podoba mi się efekt po użyciu korektora, cienie pod oczkami zniwelował, zamaskował, ładnie wyrównał, a podkład też bajka, świetnie wyrównał koloryt i nawet zaczerwienienia pokrył.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, krycie jest świetne, ale ten efekt pomarańczki, który pojawia się po 10 minutach całkowicie do dyskwalifikuje. Może dopiero jak się opalę coś z tego będzie, a wielka szkoda.

      Usuń
  2. też mam ten korektor i bardzo go polubiłam, co dziwne nie zauważyłam żeby ciemniał u mnie
    ładny efekt po tym podkładzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też korektor nie ciemniał :(

      Usuń