7 kwietnia 2013

Denko - Luty&Marzec

Po dłuższej przerwie i pewnych problemach, wracam na bloga :) Chwilowo na pożyczonym aparacie, póki nie kupię sobie swojego. Zastanawiam się nad Canon 600D, ale nie jestem do końca przekonana. Mam miesiąc do zdecydowania się :) Dzisiaj wrzucam zaległe denko, w następnej będą ostatnie zakupy i zabieram się recenzje w końcu :) Powoli porządkuje swoje życie i mam coraz więcej czasu dla siebie :)


Batiste Suchy Szampon o zapachu Cherry
Bardzo polubiłam suche szampony firmy Batiste, niestety ta miniaturka, którą dostałam w GlossyBox'ie, nie przypasowała mi. Zapach ani trochę nie przypominał mi wiśni, wręcz śmierdział. W zastępstwie mam tropical, która bardzo ładnie pachnie kokosem. Tego zapachu nie kupię ponownie.

Yves Rocher Płukanka octowa z malin
Bardzo polubiłam się z tą płukanką. Wygładzała włosy, robiły się sypkie i pięknie błyszczały. Mam jeszcze jedno opakowanie, po którym napiszę pełną recenzję. Nie wiem czy kupię ponownie, chcę spróbować innej firmy i zobaczyć, która lepsza.

Equilibra Aloesowy szampon
Genialny szampon, który można stosować codziennie. Nie wysuszył mi włosów, miałam zawsze miękkie, nie ważne jaką odżywkę użyłam. Zmywał dobrze oleje. Niestety nie mogę go nigdzie już dostać, a bardzo chętnie bym kupiła ponownie.


Choisee Odżywka do włosów Pomarańcza&Trawa Cytrynowa
Po aferze z tą firmą, dosyć sceptycznie do niej podchodziłam. Ostatecznie nie była zła, ale za słaba dla moich suchych włosów. Co ciekawe w składzie na 4 miejscu jest aloes, w takim razie odżywka powinna nazywać się odżywką aloesowa ;) Nie kupię ponownie.

Garnier Ultra Doux Odżywka Olejek z awokado i masło karite
Na początku nie polubiłam się z tą odżywką, z czasem coraz lepiej działała na moje włosy. Pod koniec użytkowania włosy miałam miękkie i wygładzone. Muszę kupić jeszcze jedną, bo ma dosyć słabą wydajność, aby ocenić ją odpowiednio.

Isana Preparat do intensywnej pielęgnacji włosów z wysoko odżywczą proteiną z pszenicy i pantenolem
Średnio polubiliśmy się, jako zwykła odżywka była całkiem dobra, ale moje włosy wolą wersję Asia. Jako maska dla moich włosów za słaba. Od połowy długości mam bardzo suche i wymagające włosy, którym ta odżywka nie sprostała. Póki nie odrosną moje naturalne włosy nie kupię ponownie.

Phyto Ekspresowa odżywka utrwalająca kolor Phytobaume Blask
Dostałam miniaturkę w Glossybox'ie i kompletnie o niej zapomniałam, część czasu przeleżakowała u TŻ, dopiero niedawno skończyłam ją i zaskoczyła mnie. Całkiem miłe włosy miałam po niej, niestety ciężko mi ocenić czy utrwaliła kolor, bo wtedy ni farbowałam włosów. Do tego cena troszkę mnie zniechęca do kupna pełnego produktu. Koszt to 53 zł / 150 ml, jeśli bym miała za dużo pieniążków to kupiłabym ponownie.


Isana Krem do ciała z masłem shea i kakao
Używałam częściej do kremowania włosów niż ciała i tutaj bardzo dobrze się sprawdziła. Prawdę mówiąc spodobała mi się ta forma dbania o włosy niż nakładanie oleju. Włosy miałam mięciutkie i nawilżone po takiej nocy. Do ciała też się całkiem dobrze się sprawdził, do tego miał cudowny zapach! Wszechstronny i tani kosmetyk, który bardzo chętnie kupię ponownie.

Farmona Sweet Secret Szarlotkowy Peeling do mycia ciała.
Zakochałam się w tym zapachu! Nie sądziłam, że kosmetyk może tak prawdziwie pachnąć szarlotką. Do tego był bardzo dobrym zdzierakiem. Skórę zostawiał mięciutką i wygładzoną. Masło z tej serii o wiele słabszy zapach miało. Na pewno kupię ponownie!

Clinique All about Eyes krem pod oczy
Otrzymałam miniaturkę w GlossyBox'ie, na początku był to bardzo dobry krem na rano (szkoda tylko, że brak filtru), na noc był za lekki. Niestety po jakimś czasie zaczął dziwnie pachnąć, nie chciałam ryzykować i wyrzucam go. Sam krem bardzo minimalnie zmniejszył cienie pod oczami, z którymi mam okropny problem. Nawilżanie było dostateczne, ale mogło być lepsze. Taka miniaturka jest całkiem wydajna! Mam teraz próbkę All about eyes rich, którą chętnie spróbuję. Tej wersji nie kupię ponownie, za taką cenę wymagam i nie spełniło moich oczekiwań.

Jadwiga Krem matująco-antybakteryjny
Dobrze wspominam ten krem, całkiem dobrze matował, nie zapychał, niespodzianki rzadziej wyskakiwały. Jedyne co bym zmieniła to konsystencje, które według mnie była zbyt lejąca i zapach, który był troszkę za mocny, szczególnie po pewnym czasie użytkowania. Nie kupię ponownie, szukam kremu mocniej matującego, bo nie mam już problemu z niespodziankami. 

Beauty Formulas Głęboko oczyszczające paski na nos
To są póki co najlepsze paski jakie miałam. Jednak nie są idealne, mogłyby troszkę lepiej wyciągać. Testuję różne inne, ale zawsze wracam do tych. Plusem jest to, że są łatwo dostępne. Póki nie znajdę lepszych to kupię ponownie.


Max Factor False Lash Effect Fusion Volume & Length
Zdetronizował mój ulubiony tusz Masterpiece Max, kiedy mam już dłuższe rzęsy, dzięki RevitaLash, nie potrzebuję, aż tak wydłużającego tuszu. Ten bardzo dobrze wydłuża, delikatnie pogrubia i 'podnosi' rzęsy. Jednak nowy tusz Clump Defy może pokonać ten, nie wiem czy kupię ponownie. Jednego jestem pewna, że Max Factor ma najlepsze tusze :)

Mam do Was pytanie, znacie może sposoby, aby mieć miękkie skórki przy paznokciach? Mi nic nie pomaga, mam strasznie suche :( Będę wdzięczna za jakąkolwiek radę i pomysł :)

5 komentarzy:

  1. Strasznie mnie ten szampon aloesowy ciekawi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny, nie wysuszył mi moich zniszczonych włosów, a jednocześnie nie przetłuszczały mi się bardziej przy nasadzie :) Niestety nigdzie go nie mogę dostać, a słyszałam, że żel do kąpieli lub pod prysznic ma podobny skład tej samej firmy.

      Usuń
  2. Szampon pierwszy raz widzę na oczy ;) Zaciekawiłaś mnie, peeling szarlotkowy ( i masełko ) mam takie same odczucia - są genialne, zapach, działanie, stosowanie - czysta przyjemność! Krem pod oczy Clinique u mnie też średnio wypadł, a zużyłam 15 ml ;)
    Co do skórek, to ja polecam oleje, migdałowy, winogronowy idealnie zmiękczają skórki, a mam bardzo twarde i mocno narastające na płytki, od kiedy stosuję olejki na nie, wystarczy kilka chwil by odsunąć patyczkiem i gotowe, bez wycinania! Używam z reguły na noc, smaruję całą płytkę i skórki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon niestety już wycofali :( Zawsze tak jest, że jak coś mi się spodoba to wycofują :( Dziękuję za rade!:) Oby mi pomogło, bo już powoli się podłamywałam, że nic nie działa, ani kremy, ani serum żadne itd :)

      Usuń
  3. Te paski gdzie i za ile zakupię, powiedz mi! :D
    trza troszkę nosek oczyścić! :D

    OdpowiedzUsuń