20 lutego 2013

GlossyBox w lutym

Przepraszam znów za przerwę, ale sesja mnie dobija. Jutro mam ostatni egzamin, od którego wszystko zależy. Troszkę spóźniony GlossyBox, z którego nie jestem zadowolona. Wszystko wyjaśnię, a niedługo opiszę każdy produkt z tego pudełka. Zastanawiam się nawet nad rezygnacją.


Model Co Paleta cieni DUO Bronzed Goddess 
Paleta dwóch cieni do powiek, zawierająca uzupełniające się odcienie, które świetnie prezentują się zarówno osobno, jak i w połączeniu. Dzięki tej palecie możesz stworzyć różnorodne makijaże dzienne i wieczorne
Pełny produkt 2x 2,35g
80 zł / 2x 2,35g

L'oreal Paris Color Riche Le Vernis 
Intensywny kolor i blask lakieru zapewniają krystaliczne żywice akrylowe zawarte w jego formule. Polimery zwiększają trwałość, a kształt pędzelka gwarantuje kontrolę nad rozprowadzeniem lakieru.
Pełny produkt 5 ml
20 zł / 5 ml



Scottish Fine Soaps Szampon do włosów Arboria
Niezwykle delikatny szampon do włosów, łączący w sobie zapach cytrusów, gruszek i brzoskwini z nutami przypraw. Subtelnie oczyszcza włosy i pozostawia je pięknie pachnące.
Miniaturka 40 ml
11,90 zł / 40 ml

Scottish Fine Soaps Odżywka do włosów Arboria
Niezwykle delikatna odżywka do włosów, łącząca w sobie zapach cytrusów, gruszek i brzoskwini z nutami przypraw. Subtelnie odżywia włosy i pozostawia je pięknie pachnące.
Miniaturka 40 ml
11,90 zł / 40 ml



Tołpa Lekki nawilżający krem odprężający dermo face hydrativ
Uzupełnia poziom nawilżenia i działa odprężająco, intesywnie uelastycznia skórę. Łagodzi podrażnienia, relaksuje skórę i eliminuje oznaki stresu. Wspomaga regenerację mikrouszkodzeń. Zabezpiecza przed negatywnym wpływem środowiska i wolnych rodników.
Pełny produkt 40 ml
36,99 zł / 40 ml


Papierowe foremki do pieczenia babeczek
Prezent od Glossybox.

A teraz moja mała refleksja, chociaż sądzę, że niewiele osób to przeczyta ^^
Glossybox miało oferować nam luksusowe marki, a w tym miesiącu widzę tylko cienie, które tak naprawdę są koszmarnej jakości! (Opiszę w przyszłej notce). Lakier L'oreal (kolor jest okropny swoją drogą, już wolałabym dostać czerwony z Pierre Rene) oraz krem Tołpy mogę kupić w Rossmann'ie i nie wiem dlaczego dostałam nawilżająco-odprężający krem, kiedy w profilu mam tłustą/mieszaną cerę. Zestaw szampon + odżywka powinno być uważane jako jeden produkt, a nie dwa osobne. Najbardziej spodobały mi się foremki, a tak nie powinno być. Poczekam na przyszły miesiąc jeszcze, a później możliwe, że zrezygnuje. Chociaż grudniowe pudełko było całkiem niezłe, jednak po 'urodzinowym' spodziewałam się więcej.

3 komentarze:

  1. woow this makes me want to subscribe to glossybox <33

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana, zmieniłam adres bloga i teraz nie ma go w Twoim blogrollu ;( jeśli chcesz, możesz to zaktualizować


    właśnie używam tego kremu z tołpy i jak na razie dobrze się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepraszam za kłopot i zamieszanie. Powróciłam jednak do starego adresu, gdyż narobiło się z tym masę problemów, przez błędy na blogerze ;( . Jeszcze raz przepraszam za kłopot ;*

    OdpowiedzUsuń