18 stycznia 2013

Styczniowy Glossybox


Bardzo lubię ten moment, kiedy dostaję paczkę z Glossybox'em, ta ciekawość, co w nim będzie tym razem. Cieszy mnie fakt, że starają się dopasować do naszych profilów, np jak mam cerę mieszaną to nie dostaję maseczek dla skóry przesuszonej ;) W styczniowym pudełku nie obeszło się bez balsamu do ciała, powinnam już uznać to za stałą miniaturkę. Spodobał mi się krem do twarzy oraz róż (bardzo ładny odcień oraz dosyć kremowa konsystencja, nie tak jak niektóre mające twardą jak kamień). Zaskakująca była maseczka do spania, nigdy takiej nie używałam. Chętnie spróbuję, chociaż będzie trudne do przywyknięcia ;) Najmniej mi się podoba maseczko-olejek do włosów Schwarzkopf Professional. Miałam z tej serii szampon z poprzedniego Glossybox'a i nie przypadł mi do gustu.

Blumarine My Bath Gel Innamorata
Kremowy i delikatny żel do kąpieli. Dzięki właściwościom kwasu hialuronowego i ekstraktom z kwiatu pasji, nawilża i zmiękcza skórę. Pozostawia uczucie komfortu i doskonałej pielęgnacji ciała.
Miniaturka 30 ml
130 zł / 200 ml

Blumarine My body Lotion Innamorata
Lekki i kremowy balsam do ciała. Nałożony tuż po kąpieli, nawilża skórę, sprawia, że staje się ona miękka i elastyczna. W połączeniu z żelem Innamorata, rozpieszcza skórę i zmysły.
Miniaturka 30 ml
150 zł / 200 ml

Kryolan dla Glossybox Róż w odciuniu Glossy Pink
Drobno zmielony i mocno napigmentowany róż do policzków. Zapewnia satynowe wykończenie i długotrwały kolor. Uniwersalny odcień Glossy Pink, idealnie dopasowuje się do każdego koloru skóry.
Pełny produkt 2,5 g
50 zł / 2,5 g

Schwarzkopf Professional Maseczka do pielęgnacji końcowej BC Oil Miracle
Zawiera składniki odżywcze i tłuszcze nienasycone pochodzące z olejku arganowego, cenionego za właściwości przeciwutleniające. Wyparowująca formuła rozprzestrzenia cienką warstwę olejku, który intensywnie wchłania się zapewniając odżywienie i efekt nieelektryzujących się włosów.
Miniaturka 5 ml
90 zł / 100 ml

Siquens Krem przeciwko niedoskonałościom skóry MedExpert
Likwiduje przyczyny powstawania niedoskonałości oraz redukuje już istniejące. Poprawia wygląd skóry, zapewniając jej odpowiednie nawilżenie, jednocześnie matując błyszczące partie.
Pełny produkt 30 ml
30 zł / 30 ml

Maseczka do spania
Prezent od Glossybox.

Zaskoczył mnie fakt, że to pudełko miało być karnawałową edycją 'Nie bój się błyszczeć', a tak naprawdę nic nie dostałyśmy, jeśli chodzi o błyszczenie. Spodziewałam się jakiego lakieru lub cieni z brokatem, albo chociaż mgiełką rozświetlającą. Nie widzę związku karnawału z zawartością pudełka.

1 komentarz:

  1. Zapraszam serdecznie na post ze sporą ilością zdjęć z Teneryfy i krótką relacją! Wiele do zobaczenia! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń