29 stycznia 2013

RevitaLash - Początek kuracji.

Od paru miesięcy zaczęły mi wypadać rzęsy, zrobiły się spore ubytki w linii rzęs, w końcu spanikowałam i zakupiłam Revitalash Odżywkę do rzęs. Jest moją ostatnią nadzieją :) Stosuje ją od paru dni i modlę się o poprawę ^^ Po miesiącu pokażę zdjęcia 'po', dzisiaj tylko przed. Czytałam opinie, że wielu osobom pomogła, oby mi też :) Podobno pierwsze efekty są po 3 tyg, więc z niecierpliwością czekam :) A Wy macie jakieś doświadczenia z Revitalash?
Zdjęcie 'przed', pokazałam to oko, które jest w lepszym stanie. Mam nadzieje, że widać, że moje rzęsy są bardzo krótkie :) Oczywiście na 'surowo', bez tuszu.
Przepraszam, że bez recenzji i tak krótko, ale mam sesje ^^ Właśnie jutro mam egzamin, na który nie dużo umiem, tak ciężko się wykuć tych wszystkich twierdzeń i dowodów :(

8 komentarzy:

  1. Chyba sama muszę poszukać sobie jakiejś ciekawej odżywki do rzęs. Ostatnio też zauważyłam, iż moje rzęsy dość szybko wypadają i są krótkie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromną wadą Revitalash jest cena :( W normalnych warunkach bym sobie na nią nie pozwoliła. Niestety te tańsze odżywki w ogóle nie działają :(

      Usuń
  2. Wygląda zachwycająco, ale chyba zostanę przy swojej za 14 zł :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi żadna z tych tańszych nie pomogła, a nawet jedna zaszkodziła. Liczę, że chociaż 'droższa', o której wiele dobrego czytałam pomoże :)

      Usuń
  3. Moje rzęsy też ostatnio się osłabiły ale chyba jednak wolę olejek rycynowy albo tańsze odżywki, nie pokusiłabym się o kupno tej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można powiedzieć, że dostałam dofinansowanie do niej, inaczej bym jej nie kupiła ^^ A na olejek rycynowy mam zbyt wrażliwe oczy, po pierwszej próbie dałam sobie spokój, może kiedyś jeszcze raz spróbuje :)

      Usuń
    2. Teraz mam zamiar wypróbować odżywkę z Eveline i zobaczymy co z tego wyjdzie :P

      Usuń
    3. Kiedyś używałam, ale jako odżywka nic nie pomogła, za to świetnie sprawdziła się jako baza :) Ślicznie wydłużała rzęsy :)

      Usuń