5 stycznia 2013

Postanowienia noworoczne na 2o13

Pierwszy raz piszę postanowienia noworoczne, to świetny sposób, aby sprawdzić czy uda się dotrzymać własnych słów. Mam nadzieję, że mi się uda. Chociaż dosyć sporo ich wyszło, niektóre bardziej szczegółowe, niektóre mniej, a te bardziej prywatne zostaną w mojej głowie :)
  1. Zadbać o dłonie i paznokcie. Muszę w końcu systematycznie używać krem do rąk oraz zacząć stosować odżywkę do paznokcie.
  2. Dbać lepiej o włosy. Systematycznie olejować włosy, częściej stosować maski do włosów. Co miesiąc podcinać końcówki włosów, aby wyrównać włosy, po dawnym cieniowaniu. Zacząć stosować wcierki.
  3. Wrócić do kuracji Calcium Pantothenicum. To jedyny lek, który pomógł mi na wypadające włosy i kruche paznokcie. Przerwałam kuracje, bo nagle nigdzie go nie mogłam dostać.
  4. Rozpocząć kurację olejem lnianym. Chciałabym spróbować, podobno ma wiele zalet.
  5. Zacząć nawilżać ciało. Nauczyć się używać systematycznie balsamów, bo bardzo ciężko mi idzie. Rano nie ma czasu, a wieczorem się nie chce.
  6. Zadbać o rzęsy. Planuję kupić revitalash, bo moje rzęsy są w opłakanym stanie.
  7. Wybielić ząbki. Moje zęby zrobiły ostatnio się za żółte i muszę to naprawić, bo tak nie wypada :)
  8. Schudnąć. Zacząć ćwiczyć oraz rozpocząć dietę. Ograniczyć jedzenie słodyczy i picie słodkich napojów.
  9. Systematycznie prowadzić bloga. Muszę ustalić mniej więcej dni, w których będę pisała posty.
  10. Nie odkładać wszystkiego na później/jutro. Nauczyć się wykonywać wszystko od razu, dzięki temu zaoszczędzę sobie stresu i kłopotów :)
  11. Oszczędzić troszkę pieniędzy. Zacząć oszczędzać na pewien cel ;)
  12. Robić więcej zdjęć i założyć normalny album. Lubię robić zdjęcia, chciałabym sobie kupić w przyszłości lustrzankę, jeśli uda mi się uzyskać stypendium :) Niestety często zapominam zabrać ze sobą swój aparat przez co nie robię tyle zdjęć ile bym chciała. Do tego chcę założyć tradycyjny album, żebym miała co wspominać :)
  13. Sprzedać zalegające przedmioty w pokoju. Mam za dużo książek i nie potrzebnych rzeczy, np książki do matury. Mam zamiar sprzedać je i odłożyć te pieniążki :)
  14. Najpierw zużyć, później kupować. Zanim znowu będę chciała kupić kosmetyki na zapas, najpierw będę musiała zużyć te, które mam, bo mam teraz ich za dużo.
  15. Studia. Utrzymać się na studiach, uczyć się tak, aby otrzymać stypendium. Za bardzo olewałam je na początku.
  16. Więcej czytać. Przeczytać minimum 20 książek w ciągu roku.
  17. Rozwijać pasje. Zacząć znów rysować oraz bardziej interesować się motocyklami, ich budową.
Myślę, że to tyle. Muszę zrealizować do końca roku minimum połowę postanowień, wtedy uznam, że to był dobry rok :) Mam nadzieję, że nic nie pominęłam.

1 komentarz:

  1. Robić więcej zdjęć i założyć normalny album -> też mam taki plan! Tylko, że wybieram już dwa miesiące zdjęcia do tego albumu :D
    Nie masz lustrzanki?! To jak Ty robisz takie ładne zdjęcia? :D

    OdpowiedzUsuń