13 stycznia 2013

Nivea Lip Butter

Producent:
Zapewnia codzienną pielęgnację i ochronę przed pękaniem wrażliwej skóry ust. Jego natłuszczająca konsystencja zapewnia ochronę przed słońcem, mrozem i wiatrem.
Nawilżająca formuła z Hydra IQ zawierająca masło shea i olejek z migdałów zapewnia intensywne nawilżenie i długotrwałą pielęgnację.
Dostępne cztery wersje zapachowe (masła mają identyczny skład, różnią się tylko aromatem):
- malina,
- wanilia i makadamia,
- karmel,
- Original (wersja bezzapachowa).


Moja Opinia:
To jest pierwsze masełko do ust w mojej kolekcji, mam wersje malinową.
Opakowanie ma bardzo wygodne, szerokie i płytki, dzięki czemu kobiety z długimi paznokciami nie będą mieć problemu z użytkowaniem :) Chociaż sztyfty są wygodniejsze w niektórych sytuacjach.
Pięknie pachnie maliną, tak słodko i przyjemnie. Konsystencja zbita, dosłownie masełko.
Działanie zgodne z obietnicami producenta, chociaż obawiam się, że dla niektórych może być za słabo nawilżające w zimę. U mnie działał świetnie oraz pozostawiał delikatny błysk, jak po błyszczyku ;) Przy większej ilości nałożonej na usta może delikatnie je rozjaśnić.
Cena: 11zł / 19ml
Zakupiłam w Superpharm.
4,5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz